تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
پرسنل ۲ شرکت پیمانکاری مرتبط با شرکت نفت و گاز اروندان از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بشدت انتقاد کردند.
طرح طبقه بندی مشاغل | نفت آنلاین | شرکت نفت و گاز اروندان
طرح طبقه بندی مشاغل | نفت آنلاین | شرکت نفت و گاز اروندان
نفت آنلاین | صدها نفر از پرسنل پیمانکاری شرکت تسكو (شركت تكنو انرژي سپهر كيش) در میدان نفتی آزادگان با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شدند؛ لازم به ذکر است بر اساس مستندات ارسالی توسط کارکنان ، این شرکت پیمانکار موظف به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای پرسنل خود میباشد اما متاسفانه تاکنون اقدامی در این خصوص نشده است.
 
پرسنل شرکت صنعت ایران افق دیگر شرکت‌ حاضر در این منطقه نفتی نیز از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت پیمانکاری خبر دادند و می گویند این شرکت حتی از طرف اداره کار هویزه نامه رسمی برای اجرای طرح طبقه بندی دریافت کرده اما تاکنون اجرایی نشده است!!
 
این کارکنان در ادامه می گویند اگر نسبت به حق و حقوق طبیعی خود در این شرکت های پیمانکاری اعتراض کنیم تهدید به اخراج می شویم و نداشتن امنیت شغلی باعث از بین رفتن آرامش روحی و روانی ما نیز شده است.
 
◀️ نفت آنلاین : این شرکت ها طرف قرارداد شرکت نفت و گاز اروندان در ميدان نفتی آزادگان هستند و متاسفانه اکثرا حقوق و مزایای زیر ۵ میلیون دریافت می کنند .شایان ذکر است اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان این ۲ شرکت لازم الاجرا است (بند قرارداد در تصویر آمده است) اما متاسفانه تاکنون این طرح اجرایی نشده است!! امیدواریم مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان هر چه سریعتر شرایط اجرای این طرح را فراهم کند و با اجرای آن موجبات آسایش فکری و روحی برای کارکنان این دو شرکت پیمانکاری فراهم شود.
https://naftonline.ir/news/25791/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سیدامین شرفی
چرا شرکت های جدید نفتی از افراد بومی استفاده نمی‌کنند ضمن با ارائه مدارک وتخصصی کار وکیفیت حسن انجام کار کسی به بومی اعتقاد ندارند

فلذا تنها خواهش آزمدیران محترم داریم تا ازنیروهای بومی استفاده کنند
0