تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: نمایشگاه «دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان» در دهه فجر از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی در اهواز برگزار میشود.
مهندس امیر طرفیانی
مهندس امیر طرفیانی
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان ، روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با دستور کار برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد. 
 
 امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در این نشست اظهار کرد: باید با تدارک صحیح و برنامه‌ریزی منسجم ویژه برنامه‌های مناسبی در بازه زمانی دهه فجر اجرا شود تا دستاوردها و خدمات انقلاب و دولت در اذهان ماندگار شود.
 
وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، افزود: انتظار می‌رود روابط عمومی‌های دستگاه‌ها با راه‌اندازی پویش‌های مختلف برای خانواده‌های کارمندان خود شور ایام منتهی به ۲۲ بهمن را بیشتر کرده و فقط به مظاهر دهه فجر اکتفا نکنند.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: روابط عمومی استانداری تولیدات چندرسانه‌ای متنوعی با موضوع پروژه‌های عمرانی و صنایع استان تهیه کرده که با همکاری شهرداری تعدادی از آنها به صورت بنر در سطح شهر نصب خواهد شد؛ همچنین از طریق فضای مجازی و صدا و سیما و رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید. 
 
طرفیانی بیان کرد: از فرمانداران نیز خواسته ایم تا دستاوردهای دولت در سطح شهرستان ها نیز به نمایش گذاشته شود.
 
وی عنوان کرد: به دنبال مکاتبه‌ای که از ماه قبل با مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌ها انجام شد انتظار می‌رود دستگاه ها دستاوردهای سازمان خود را در دهه فجر به صورت اینفوگرافی، کلیپ و یا دفترچه عملکرد ارائه دهند.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به تخصص هنرمندان خوزستان ، گفت: انتظار می‌رود روابط عمومی ها برای تدوین، تولید و اجرای برخی کارهای هنری از ظرفیت هنرمندان خوزستانی استفاده کنند چرا که هنرمندانی داریم که کارهای هنری آن‌ها در سطح کشور متقاضی دارد. 
 
 طرفیانی با بیان اینکه قرار است نمایشگاه «دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان» در دهه فجر از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی در اهواز برگزار شود افزود: در این نمایشگاه از کتابچه عملکرد دولت سیزدهم نیز رونمایی می‌شود.  
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان همچنین با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی ایستگاه برپا میکنند با اجرای سرود و گروه های هنری و برنامه های متنوع فضای شور و شعف این مراسم را تقویت کنند. 
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه ها سعی کنند در ایام دهه فجر برنامه های متنوع سرگرمی و رفاهی برای کارکنان خود تدارک ببینند همچنین برگزاری تورهای رسانه ای برای خبرنگاران و عکاسان در طول سال بویژه در ایام دهه فجر را در دستور کار قرار داده و نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند. 
 
طرفیانی اظهار داشت: ارتباط با فعالان فضای مجازی و دیدار و گفتگو با آنها جهت هم افزایی در اطلاع رسانی نیز یکی از مهمترین اقداماتی است که بایست توسط روابط عمومی ها انجام شود. 
https://naftonline.ir/news/29412/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0