تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود

خوشگذرانی بعضی مدیران پتروشیمی در خارج کشور از جیب مردم جنوب!

مدتی است بعضی از مدیران پتروشیمی و پالایشگاهی هلدینگ های خصوصی کشور به بهانه نمایشگاه های بین المللی به خارج از کشور سفر می کنند.
سفرهای خارجه از جیب مردم جنوب
سفرهای خارجه از جیب مردم جنوب
به گزارش نفت آنلاین ، مدتی است بعضی از مدیران پتروشیمی و پالایشگاهی هلدینگ های خصوصی کشور به بهانه نمایشگاه های بین المللی به خارج از کشور سفر می کنند.
 
اخیرا نیز شنیده شده این مدیران که از بازماندگان دولت قبلی هستند با هزینه های هنگفت در نمایشگاه های چین ، ترکیه و ... شرکت می کنند و در بهترین هتل های این شهرها ساکن می شوند ، حق ماموریت بسیار بالایی می‌گیرند و بجای خدمت مشغول تفریح و خوشگذرانی خود هستند! 
 
اینکه شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی خصوصی به بازارهای بین المللی راه پیدا کنند و دست آوردهای خود را به معرض نمایش درآوردن کاری خوب و پسندیده است اما نباید بهانه ای برای تفریح و سفرهای لاکچری بعضی از مدیران عامل این شرکت ها باشد.
 
معمولا در نمایشگاه های بین المللی بازاریاب‌ها و کارشناسان مربوطه شرکت ها بعنوان نماینده حضور و تلاش در معرفی محصولات خود و جذب مشتریان می کنند نه اینکه هر شرکت چندین نفر از مدیرانش را به بهانه بازاریابی آنهم از جیب مردم مظلوم جنوب به کشورهای دیگر برده و در هتل های لاکچری ساکن شوند و تفریح بکنند و به ریش مردم منطقه بخندند.
 
در پایان لازم به ذکر در سال های گذشته سفرهای خارجه غیرضروری تقریبا ممنوع و انجام نمی شد اما متاسفانه در یکسال اخیر دیده شده مجددا این رویه غلط به بهانه بازاریابی و در سایه آن تفریح بعضی از مدیران از جیب بیت المال آغاز شده است که لازم و ضروری است نهادهای نظارتی بررسی نمایند که حضور و سفر این مدیران چه دست آوردهایی برای صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی کشور داشته است و جلوی این خرج های بی رویه از بیت المال را بگیرند.
پتروشیمی مدیران سفر خارجه
https://naftonline.ir/news/29196/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مهران
بازدید کارشناسان و کارپردازان خرید کالا از نمایشگاههای داخلی و به ندرت خارجی بخشی از ضروریات این شغل است ولی در مواردی که بازدید خارجی مطرح می شود تنها کسانی که برای این مهم انتخاب نمی شوند کارشناسان خرید کالا هستند و معمولا مدیران ارشد که کمترین نقش فنی تخصصی را در انتخاب و شناسایی کالا دارند خود را در الویت قرار میدهند،
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
برای نمایشگاه شانگهای آدمهایی از شرکت ما رفتن که یک ریال نمی ارزیدند!

عجیب تر اینکه مدیران هم رفتند!
الان هم رفتند ترکیه!

هدف فقط خوشگذرانی خودشون است و هیچ هدف دیگری ندارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سارا
هر شرکتی دیدید مدیرعامل رفت بدونید دارن تخلف میکنن . چون فقط باید بازاریاب ها و کارشناسان بروند .
اما مدیرعامل برای عشق و حال خودش میره . بهترین هتل هم براش میگیرن . ماموریت به دلار هم بهش میدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر نفت آنلاین با غیرت که حرف دل مردم را میزند
feedback
Iran, Islamic Republic of
میثم
جالبه که در آزمون اخیر هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه تمام نفراتی که سابقه کار داشتن رو رد کردن که حقوق بالا ندن
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
وقت بخیر
ضمن تشکر از خبر خوبی که کار کردید، لطفا درباره سفرهای خارجی مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی و بعضی مشاوران جوان و تازه استخدام شده وزیر نفت! هم اطلاع رسانی کنید
معمولا مدیرکل دفتر وزارتی در غیاب وزیر وظیفه و نقش مهم‌تری دارد، ولی گویا ایشان علاقه خاصی به ماموریت خارجی دارند و وزیر را در تمام سفرهای خارجی همراهی می‌کنند!
کاش نظارت بیشتری در این موارد انجام شود.
باسپاس
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند بدبخت
از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس هم مدیر عامل و ریس مجتمع رفتن ترکیه که بخدای واحد هردوتاشون هر و از بر تشخیص نمیدن و الان هم با سو مدیریت همین دو نفر پالایشگاه را به ؟؟؟؟؟؟؟ کشیدند. در تعجبم چطور الان ده ساله که طرف مدیر عامل هست و با وجود اتفاقات وحشتناکشون در دوران مدیریتشون هنوز حذفش نکردند...شاید با پول یامفت پالایشگاه کلی رانت درست کردن برا .......
feedback
United States
مگه پتر شیمی ها خصوصی نیستن، پس چه ربطی به مردم جنوب داره؟
چرا قیمه ها رو می‌ریزی تو ماست ها، مگه دولتیه؟
مدیران بخش خصوصی رو هم مگه دولت باید تعیین کنه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی رضا
سلام وقت بخیر
هیچ ارگانی به اندازه پالابشگاه بیدبلند۲ تاکیدمیکنم پالایشگاه۲ مفت خوری نمیکنه ..
چطو ممکنه یاروبا۱سال سابقه حقوقش از منی که ۱۴ساله تو نفت هستم بیشتر باشه ..چه دولتیه ها ..همش تبعیض ..همش ظلم ..فساد ...کجایید شما ..
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهران
بطور طبیعی برای بازدید از نمایشگاه های صنعتی اعضای کمیته فنی بازرگانی و مهندسین عملیاتی به اقتضای شغل و مسئولیتی که دارند می بایست انتخاب و اعزام شوند ولی غالبا مسئولین ستادی و پشت میزنشینی که کمترین تماس با تجهیزات و فن آوری را دارند انتخاب اول هستند ،البته قبلاً این طور بود الان که به ندرت کسی را به نمایشگاه می فرستند
0