تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علت کوتاهى برخی از شرکت‌های پتروشیمی در کمک به شهرستان بندرماهشهر را وجود مدیران پروازى دانستم که به منطقه دلبستگی ندارند.
آیت الله حیدری | نفت آنلاین
آیت الله حیدری | نفت آنلاین
آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با انتقاد به بی‌تفاوتی برخی شرکت‌های پتروشیمی در پرداخت قدرالسهم خود در بودجه راهبردی شهرستان بندرماهشهر، اظهار کرد: در سفری که به شهرستان بندرماهشهر داشتم، علت کوتاهى برخی از شرکت‌های پتروشیمی در کمک به شهرستان بندرماهشهر را وجود مدیران پروازى دانستم که به منطقه دلبستگی ندارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص چالش عدم پرداخت قدرالسهم پتروشیمی‌ها به شورای راهبردی گفت: عدم پرداخت قدرالسهم و همراهی صنایع پتروشیمى در بحث مسئولیت‌های اجتماعی( شوراى راهبردى) مشکلات فراوانى را براى شهرستان بندر ماهشهر به وجود آورده است.

وى ادامه داد: حضور مدیران پروازی و عدم دلبستگی آنان به شهرستان بندر ماهشهر عامل بروز این مشکلات است و راه حل این مشکل انتخاب مدیران بومى ماهشهرى و خوزستانى براى صنایع پتروشیمى است.

⬅️ نفت آنلاین : لازم به ذکر است حذف مدیران پروازی در ماهشهر از شعارهای رئیس جمهور در ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم بود و با گذشت بیش از ۲ سال از روی کار آمدن دولت نه تنها مدیران پروازی برکنار نشدند ، بلکه تنها مدیر پتروشیمی بومی حاضر در این منطقه سال گذشته برکنار و یک مدیر غیربومی جایگزین او شد! طبق اعلام نماینده اهواز نیز از حدود ۳۰ شرکت پتروشیمی حاضر در بندرماهشهر ۲۸ شرکت توسط مدیران پروازی اداره می شود! مدیرانی که از جیب مردم محروم خوزستان در حال تردد بین پایتخت و جنوب هستند و به ریش مردم این استان می خندند و خانواده آنها در بهترین مناطق پایتخت ساکن هستند و حتی حاضر نیستند خانواده خود را در جنوب اسکان دهند!
https://naftonline.ir/news/29155/
منبع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
سلام. چرا نهضت ملی در ماهشهر اجرا نشد ؟
هزاران کارگر با اجاره های سنگین و بدون داشتن خانه دارند جون میکنن تو ماهشهر . واقعا اگر برنامه ریزی وجود داشت باید در همچنین جاهایی طرح نهضت ملی اجرا شود که نتیجه داشته باشه نه در شهرهایکه حتی مشتری ندارند هزاران واحد درست کردند.
0