تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
عرضه محصولات اورجینال کفش ها از برند های برتر فروشگاه حضوری و اینترنتی

فروشگاه اینترنتی و حضوری فوتنو

کفش استاندارد و باکیفیت سلامت پا و ستون فقرات را تامین کرده و قابلیت استفاده طولانی‌مدت را دارد. کتانی‌ها با برندهای مختلف و با توجه به نوع کاربرد، طراحی و تولید می‌شوند.

هر فرد با توجه به زمینه استفاده خود، می‌تواند مدل‌های ایمنی، روزمره، پیاده‌روی، طبیعت‌گردی، کوه‌نوردی و سایر مدل‌ها را با برند مد نظر خود تهیه کند.

در ادامه درباره ویژگی‌های هرکدام از این مدل‌ها و برند آن توضیح می‌دهیم.

یک کفش باکیفیت و استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

پا، قلب دوم انسان نامیده می‌شود و باید هنگام قرارگرفتن در کتانی کاملا راحت باشد و افراد هیچ فشاری احساس نکنند. استفاده از محصولات بی‌کیفیت باعث ایجاد میخچه، تاول، آسیب‌دیدگی انگشتان پا، رشد قارچ، کشیدگی تاندون، ایجاد درد در مچ، زانو و کمر می‌شود.

ویژگی‌هایی که این محصول باید داشته باشد، عبارت‌اند از:
  • قالب استاندارد: قالب باید تنگ یا گشاد نباشد و کاملا فیت پا بوده و با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشیم.
    ضخامت: ضخامت کتانی باید با کاربرد آن تناسب داشته باشد و پا را از سرما، گرما و نفوذ رطوبت حفظ کند.
    رویه و کفی: جنس رویه و کفی اهمیت بسیار زیادی در دوام کالا دارد. جنس و ساختار رویه و کفی باید به‌گونه‌ای باشد که از ورود فشار، تعریق و ایجاد بوی بد در پا جلوگیری کند.
    دوخت: دوخت و چسب‌کاری دقیق در ماندگاری و دوام محصول تاثیر زیادی دارد.
 

معرفی بهترین برند‌های کفش و کتانی

برندهای مشهوری در جهان تولیدکننده انواع کتانی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استاندارد بسیار بالا با قابلیت استفاده طولانی‌مدت هستند‌.
در ادامه بهترین برندهای کفش و کتانی را معرفی می‌کنیم.

برند ریباک

برند انگلیسی ریباک یا ریبوک رقیب جدی برندهایی مانند نایک، اسکیچرز و آدیداس محسوب می‌شود. شعار این برند کمک به تندتر دویدن ورزش‌کاران است‌‌. برای تحقق این شعار، در کف کفش ریباک میخ‌هایی کوچک و بسیار منعطف قرار داده­اند.
محصولات ریباک برای استفاده در رشته‌های ورزشی بسکتبال، هاکی، ایروبیک، بدن‌سازی به­صورت کاملا حرفه­ای و برای ورزش‌کاران مبتدی نیز بسیار انتخاب مناسبی هستند.

برند آدیداس

برند آدیداس بزرگترین تولیدکننده وسایل ورزشی در اروپا و دومین تولیدکننده تجهيزات و محصولات ورزشی در جهان است. محصولات تقلبی این برند نیز در بازار وجود دارد که با کمی دقت، می‌توان اصل‌نبودن آنها را تشخیص داد.
از ویژگی‌های محصولات کفش ادیداس به دوخت بسیار دقیق و بادوام، پاشنه ساخته‌شده از پلاستیک PU، قابلیت گردش هوا، بدنه تولیدشده با پلیمر، استفاده از کفی‌های طبی در داخل کفش، عدم فشار به پا، رویه بادوام و وزن سبک می‌توان اشاره کرد.

برند cat

برند کاترپیلار در ابتدا تولیدکننده ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی بود که به‌مرور محصولات تولیدی خود را گسترش داد. کفش ایمنی کاترپیلار از تولیدات مهم این برند به‌شمار می‌رود که در ساخت آن جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا را به‌کار برده‌اند.
کفش کار این برند به‌خوبی ایمنی و سلامت پای افرادی را که در کارخانه‌جات، محیط‌های صنعتی و شیمیایی، کارگاه‌ها‌، ساختمان و محیط‌هایی با مواد آلاینده و روغنی کار می‌کنند، حفظ می­کند.
کفش کاترپیلار وزن کم، ساختار ضد بو و آنتی‌باکتریال و پارچه بسیار مستحکم و پیشرفته‌ای دارد. استفاده از آن، پا را از صدمات و آسیب‌های مختلف مانند مواد سمی، اسیدی و محلول‌های خطرناک، سقوط اشیا و الکتریسیته محافظت می‌کند. کاترپیلار در انواع مختلفی با کاربردهای متنوعی وجود دارد.
بانوان و آقایان از بوت کاترپیلار در محیط‌های برفی و سرد می‌توانند استفاده‌ کنند. نیم‌بوت­های کاترپیلار طبی بوده، وزن سبکی دارند و برای طبیعت گردی انتخاب بسیار ایده‌آلی هستند.
کتانی کت cat کاترپیلار نیز به‌دلیل جنس رویه ساخته‌شده از مش تنفس‌پذیر، عدم تعریق پا و وزن سبک برای استفاده روزمره، پیاده‌روی و دویدن طولانی‌مدت بسیار مناسب است.

برند کلمبیا

کفش کلمبیا از محصولات معتبر، مطرح و باکیفیت ورزشی است که بانوان و آقایان از آن برای کوهنوردی، طبیعت گردی و به‌صورت روزمره می‌توانند استفاده کنند.
از ویژگی‌های این برند مشهور می‌توان به سبک‌ و راحت بودن، عدم تعریق پا، جلوگیری از نفوذ رطوبت، جلوگیری از رویش قارچ و باکتری، جلوگیری از التهاب و ورم کف پا اشاره کرد‌.

کفش سالامون

از برندهای معتبر و موفق دهه اخیر بوده که از کیفیت و استاندارد مطلوبی برخوردار است. محصولات این برند علاوه‌بر کیفیت بالا، ظاهر جذاب و عامه‌پسندی دارند و برای کوهنوردی، اسکی و استفاده در محیط‌های برفی و سرد بسیار مناسب هستند.
از کتانی سالامون مردانه و زنانه می‌توان در محیط‌های ناهموار مانند کوه و بیابان استفاده کرد. از تکنولوژی و مواد اولیه درجه یک و مرغوب مانند فناوری endofit در ساخت محصولات سالامون استفاده شده که دوام و راحتی آن را در کنار ظاهر جذاب، تضمین می‌کند.

برند مرل

این برند محصولات خود را در قالب‌های بوت، نیم‌بوت، راحتی و کتانی براساس ۴ معیار دوام، راحتی، انطباق‌پذیری و طراحی و تولید می‌کند‌‌.
کفش مرل دارای رنگ‌بندی و طراحی بسیار جذابی بوده و به‌دلیل وزن سبک، انعطاف‌پذیری‌، مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پارگی، برای رانینگ، تمرین، طبیعت گردی، هایکینگ، کوهنوردی و استفاده روزمره خرید هوشمندانه­ای خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های محصولات این برند معتبر باید به موارد زیر اشاره کرد:
  • استفاده از فناوری Vegan Friendly
    کفه‌های جاذب شوک و ضد لغزش
    کفه‌های داخلی آنتی‌باکتریال
    کفه‌های ویبرام
    واترپرو
    کفه میانی EVA

فروشگاه فوتنو عرضه‌کننده کتانی‌های برند و اورجینال

فروشگاه فوتنو عرضه‌کننده انواع کفش و کتانی برند‌های معتبر جهان مانند آدیداس، نایک، هوکا، کاترپیلار و مرل با ضمانت اصل و اورجینال بودن آنها است.
علاوه­بر برندهای گفته­شده، از برندهای معتبر دیگر این فروشگاه مانند سالامون، کلمبیا و نورث فیس برای فعالیت‌های مختلفی مانند طبیعت گردی، کوهنوری، کارهای صنعتی، دویدن و کوهنوردی به‌دلیل ساختار مستحکم و محافظت‌کننده از پا استفاده می‌شود‌.
فروشگاه اینترنتی وحضوری فوتنو دارای نماد اعتماد بوده و خریداران می‌توانند با اطمینان کامل محصولات مد نظر خود را خریداری کنند.
این فروشگاه برای سهولت خرید مشتریان گرامی، مشاوره آنلاین، ارسال رایگان و امکان تعویض مدل و سایز کالا را نیز مهیا کرده‌ است‌.

جمع‌بندی

کفش‌ها در انواع، ساختار و کاربردهای مختلفی طراحی می‌شوند. این محصولات در هر شکل و کاربرد، باید سلامتی و راحتی پا را تامین کنند‌. هنگام خرید باید به کیفیت و کاربرد آن دقت داشته باشید تا بتوانید محصولی مقاوم و مناسب تهیه کنید.
برند‌های معتبر جهان ساختار هرکدام از این محصولات را برای محیط‌هایی مانند طبیعت، کوه، محیط‌های برفی و بارانی و محیط‌های صنعتی به‌صورت ویژه و انحصاری طراحی می‌کنند تا تضمین‌کننده راحتی، ایمنی و سلامت پا باشند‌.
با توجه به شغل و نیاز خود، می‌توانید انواع کتانی اورجینال و اصل ایمنی، رانینگ، ورزشی، راحتی و صندل مردانه و زنانه را به‌صورت اینترنتی و حضوری از فوتنو خریداری کنند.
 
https://naftonline.ir/news/28948/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0