کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خوانده می شوید:

مطالبات و خواسته های خود را از وزارت نفت دولت چهاردهم بنویسید

2 تير 1403 ساعت 10:00

با روی کار آمدن دولت چهاردهم در روزهای آینده ، وزیر نفت دولت جدید جهت گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، رییس جمهور دولت چهاردهم طی روزهای آینده مشخص خواهد شد و سپس وزیر نفت جدید جهت گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی می شود.

با توجه به روی کار آمدن دولت جدید در روزهای آینده قطعا پرسنل نفت مطالبات و خواسته هایی دارند که انتظار می رود توسط مسئولین دولت چهاردهم و وزیر نفت آینده پیگیری شود . 

در زمان شروع بکار دولت سیزدهم نفت‌آنلاین مطالباتی برجای مانده از زمان وزارت نفت دولت روحانی خطاب به آقای اوجی منتشر کرد که خوشبختانه بعضی از این مطالبات مانند رفع مشکل تعدیل مدرک تحصیلی پرسنل ، اجرای صحیح و کامل قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ، رفع مشکلات استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه نفت ، برگزاری آزمون های ادواری استخدامی بمنظورجذب دانش آموختگان دانشگاه ها ، اجرای ماده ده و .. تحقق یافتند و نفت آنلاین بابت این موضوع قدردان دولت شهید رییسی و وزارت نفت می باشد.

اما بعضی از مطالبات و خواسته های پرسنل نفت همچنان تحقق نیافته اند که شاید عدم تحقق آنها بعلت آن است که تصمیم گیرندگان آن فراتر از وزارت نفت بودند ! مانند طرح حذف پیمانکاری نیروی انسانی که قانون شدن آن وابسته به نظر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

با این تفاسیر نفت آنلاین در نظر دارد که در بخش نظرات همین پست مطالبات و خواسته های پرسنل رسمی ، قراردادی و پیمانکاری نفت از دولت چهاردهم و وزارت نفت آینده را جویا شود .

پس از بررسی نظرات داده شده گزارشی با عنوان خواسته های خانواده بزرگ صنعت نفت از دولت چهاردهم و وزیر نفت آینده منتشر خواهد شد.

خواسته ها و مطالبات خود را با انشا مناسب در بخش کامنت های همین پست بنویسید / نظرات پس از بررسی منتشر خواهند شد.
 


کد مطلب: 30048

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30048/مطالبات-خواسته-های-خود-وزارت-نفت-دولت-چهاردهم-بنویسید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir