تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
مشهد شهری زیارتی است؛ از این‌رو بسیاری از مسافران و گردشگران با هدف زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. رزرو هتل در نزدیکی حرم باعث می‌شود تا بتوانید دسترسی خوبی به حرم داشته باشید و برای رفت‌وآمد متحمل هزینه‌های بالایی نشوید.

رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب با های هتل

مشهد شهری زیارتی است؛ از این‌رو بسیاری از مسافران و گردشگران با هدف زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. رزرو هتل در نزدیکی حرم باعث می‌شود تا بتوانید دسترسی خوبی به حرم داشته باشید و برای رفت‌وآمد متحمل هزینه‌های بالایی نشوید.

در فواصل مختلف حرم امام رضا، هتل‌های بسیاری قرار دارند که از بهترین آن‌ها می‌توان به هتل‌های الماس، تبرک، مدائن، آریو، اطلس، رز درویشی، ایران زمین، هلیا و رضویه اشاره کرد.

با رزرو هتل در های هتل می‌توانید به‌صورت کاملاً آنلاین و بدون نیاز به حضور در شهر مشهد، قیمت انواع هتل‌های مشهد در نزدیکی حرم را بررسی کرده و اتاقی را در یکی از هتل‌های این شهر برای خود رزرو نمایید.
رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب

هتل الماس مشهد

  • آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6
    فاصله تا حرم: 1.5 کیلومتر، 15 دقیقه پیاده‌روی
هتل الماس مشهد به‌دلیل موقعیت نزدیک آن و فاصله یک و نیم کیلومتری تا حرم، گزینه مناسبی برای رزرو هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا است. هتل الماس در سال 1392 افتتاح‌ گردیده و مجدداً در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در مجاورت بارگاه حضرت ثامن الحجج قرار دارد؛ از این‌رو در این هتل با اماکن مختلف چون حرم و بازارهای اطراف آن از جمله بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور فاصله کمی خواهید داشت.

در این هتل نزدیک حرم با مجموع امکانات خوب و اتاق‌های مجهز، می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. همچنین در هتل الماس فروشگاه و غرفه‌هایی جهت خرید سوغاتی وجود دارند. برای صرف تمامی وعده‌های غذایی و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌توانید به رستوران هتل در طبقه همکف آن سری بزنید. همچنین کودکان می‌توانند برای ساعاتی در فضای بازی که در این هتل تعبیه شده، سرگرم شوند.

هتل آریو مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 28، پلاک 22
    فاصله هتل تا حرم: 2.5 کیلومتر، 30 دقیقه پیاده‌روی و 15 دقیقه با خودرو
هتل آریو مشهد از هتل‌های 3 ستاره این شهر به‌شمار می‌رود که در سال 1401 تاسیس شد و اکنون در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم قرار دارد. هتل آریو مشهد با قیمت پایین، جزو ارزان ترین هتل مشهد نزدیک حرم شناخته شده که اقامتی ارزان را ارائه می دهد. این هتل دارای بنای 12 طبقه‌ای بوده و در مجموع 54 باب واحد اقامتی را در درون خود جای داده است. البته تنها 6 طبقه از ساختمان هتل برای اسکان مسافرین آماده شده و در سایر طبقات کافه و رستوران‌های هتل قرار گرفته‌اند.
در فضای سبز هتل آلاچیق‌هایی برای استراحت وجود دارند و از امکانات دیگر هتل می‌توان به تاکسی‌ سرویس، پارکینگ مسقف و سالن بیلیارد اشاره کرد. این هتل با مکان‌های دیدنی مشهد چون موزه مرکزی آستان قدس، پارک ژوراسیک، بازار جنت، بازار عباس قلی‌خان، فلکه آب، گنبد خشتی و بازار رضا فاصله کوتاهی دارد.

هتل مدائن، ارزان ترین هتل مشهد نزدیک حرم

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 7 و 9
    فاصله تا حرم: 0.5 کیلومتر، 5 دقیقه پیاده‌روی
هتل مدائن از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که برای اقامت چندروزه در این شهر زیارتی قیمت مناسبی دارد. این هتل دارای 3 امتیاز بوده که در سال 1366 افتتاح گردید. هتل مدائن در حاشیه خیابان امام رضا قرار دارد؛ از این‌رو با طی مسافت کوتاهی می‌توانید به حرم مطهر امام رضا دسترسی یابید. در این هتل می‌توانید از امکاناتی چون لاندری، رستوران، غذاخوری برای صرف صبحانه، نمازخانه و پارکینگ برخوردار شوید.

تاکنون این هتل از نظر تمیزی اتاق‌ها و ارائه امکانات بازخورد مثبتی از سوی مسافران کسب کرده است. این هتل 100 باب اتاق 2 الی 3 تخته داشته که اکنون حدود 70 واحد اقامتی دیگر به آن افزوده شده‌اند. در رستوران هتل تنها 5 نوع غذا سرو می‌شوند و صبحانه به‌صورت سلف ‌سرویس و رایگان به مهمانان ارائه می‌گردد.
هتل مدائن مشهد

هتل اطلس مشهد

  • آدرس: خیابان امام رضا، میدان بیت‌المقدس
    فاصله تا حرم: 300 متر، 2 الی 3 دقیقه پیاده‌روی
هتل اطلس مشهد از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم بوده که در میدان بیت المقدس واقع شده و تنها 3 دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل 3 ستاره اطلس مشهد، از هتل‌های قدیمی این شهر به‌شمار می‌رود که در سال 1355 افتتاح گردید و سپس برای ارائه خدمات بهتر، در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل اطلس دارای 8 طبقه و 188 باب اتاق است که تمامی اتاق‌های آن به امکانات رفاهی مطلوبی مجهز شده‌اند. اماکن دیدنی این شهر چون پارک میرزا کوچک ‌خان، بازار رضا و موزه آستان قدس رضوی در چند قدمی این هتل قرار گرفته‌اند. از امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، تاکسی‌ سرویس، لاندری، اینترنت رایگان و پارکینگ اشاره کرد.

هتل رز درویشی مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 1 و 3
    فاصله تا حرم: 1.4 کیلومتر، 10 دقیقه پیاده‌روی
هتل رز درویشی در مشهد، بین خیابان امام رضا 1 و 3 واقع شده که به‌علت این موقعیت مکانی برجسته، به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم شناخته می‌شود. این هتل شامل حدود 22 واحد اقامتی برای اقامت مهمانان می‌شود که از امکانات اتاق‌های آن می‌توان به صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، حمام و توالت خصوصی، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان و خدمات CIP اشاره کرد. هتل رز درویشی مشهد با دسترسی آسان به جاذبه‌های این شهر چون موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه و بازار رضا گزینه ایده‌آلی برای اقامت به‌حساب می‌آید.

هتل سایه مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 5
    فاصله تا حرم: 2 کیلومتر، حدود 10 الی 5 دقیقه پیاده‌روی با توجه به مسیر
هتل سایه مشهد از هتل‌های 3 ستاره این شهر است که در خیابان امام رضا 5 واقع شده است. این هتل در سال 1393 افتتاح گردید و سپس در سال 1397 جهت ارتقاء کیفیت امکانات آن چون رستوران، پارکینگ و کافه، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد؛ از این‌رو انتخابی عالی برای مهمانانی بوده که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را دارند.

از مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی آن به بسیاری از اماکن گردشگری این شهر چون مرکز خرید آسمان، بازار مرکزی، مرکز خرید اطلسیه، بازار رضا، باغ خونی و برج تجاری اکسون اشاره کرد. قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد؛ اما این هتل به‌دلیل داشتن قیمتی مناسب برای اقامت، بسیار مورد توجه مسافرین قرار گرفته است.
روف گاردن هتل سایه مشهد

هتل رضویه، هتل نزدیک حرم مشهد

  • آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس، جنب درب ورودی بازار رضا
    فاصله تا حرم: 350 متر، 3 دقیقه پیاده‌روی
هتل رضویه مشهد در میدان بیت ‌المقدس و در جنب ورودی بازار رضا واقع شده است. این هتل 3 ستاره، از هتل‌های قدیمی و باسابقه این شهر بوده که در سال 1375 افتتاح گردید. البته در سال 1397، هتل مورد بازسازی قرار گرفته و امکاناتی چون رستوران و کافه به آن افزوده شده‌اند.

این هتل در کل مساحتی برابر با 9000 مترمربع دارد و در بنای 14 طبقه‌ای ساخته شده است. ناگفته نماند که درب شمالی این هتل مشرف به باب‌الرضای حرم مطهر بوده و درب جنوبی آن نیز هم‌جوار با بازار رضا است. اگر با هدف زیارت به مشهد سفر می‌کنید، می‌توانید با رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا مانند هتل رضویه، دسترسی آسان و سریعی به حرم مطهر داشته باشید.

هتل ایران زمین مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، کوچه شهید حسنی
    فاصله تا حرم: 1.6 کیلومتر، 15 دقیقه پیاده‌روی
هتل ایران زمین مشهد در سال 1393 و ماه بهمن در جوار بارگاه حضرت رضا (ع) افتتاح گردید. این هتل دارای بنای 6 طبقه با 90 باب اتاق و سوئیت است. هتل ایران زمین از امکانات رفاهی خوبی برخوردار بوده و نزدیکی آن با حرم مطهر باعث شده تا مهمانان دسترسی آسانی به حرم امام رضا داشته باشند.

همچنین این هتل امتیاز 3 ستاره را کسب کرده و تنوع گسترده اتاق‌های آن سبب گردیده تا باتوجه به ظرفیت و بودجه خود بتوانید در یکی از واحدهای آن اقامت نمایید. هتل ایران زمین فاصله کوتاهی با مراکز تجاری شهر چون بازار هفده شهریور و بازار رضا دارد. از امکانات این هتل می‌توان به لاندری، اینترنت رایگان، رستوران، کافی‌ شاپ، گیم‌نت و پارکینگ اشاره کرد.
هتل ایران زمین مشهد

هتل هلیا مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8
    فاصله تا حرم: 600 متر، 8 دقیقه پیاده‌روی
هتل هلیا مشهد از هتل‌های اقتصادی و هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم این شهر است که فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرد. این هتل در بلوار امام رضا و در فاصله 600 متری از حرم مطهر قرار دارد. هتل هلیا دارای بنای 8 طبقه‌ای با حدود 84 واحد اقامتی است.

از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به مناسب بودن هزینه اقامتی، وجود واحدهای اقامتی با متراژ بزرگ و نزدیکی به حرم اشاره کرد. خدمات و تسهیلات برای رفت‌وآمد افراد دارای معلولیت از امکانات برجسته هتل هلیا محسوب می‌شوند. همچنین در طبقه منفی هتل، یک رستوران بسیار بزرگ قرار داشته که با مجموع غذاهای اصیل ایرانی میزبان مسافران هتل است.

هتل تبرک مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 12، شهید حنایی 12
    فاصله تا حرم: 1 کیلومتر، 5 دقیقه پیاده‌روی
هتل تبرک مشهد در خیابان امام رضا 12 و خیابان حنایی 12 قرار دارد؛ از این‌رو از هتل‌های نزدیک حرم مطهر به‌شمار می‌رود. این هتل با تعداد 90 واحد اقامتی در متراژهای مختلف، در بنای 6 طبقه افتتاح شده است. این هتل مجموع سوئیت‌های اقامتی بزرگ و دلباز با امکاناتی عالی را در خود جای داده تا بتوانید در آن اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

هتل تبرک مشهد در سال 1400 تاسیس گردید؛ به همین جهت اتاق‌های آن نوساز بوده و از دکوراسیون مدرن و لوکسی برخوردار هستند. همچنین این هتل دارای رستوران و کافه رستوران‌های متعددی برای پذیرایی از مهمانان است. ناگفته نماند که هتل تبرک دارای بدرقه به حرم و ترانسفر رایگان از ساعت 2:00 شب الی 8:00 صبح نیز است.
هتل تبرک مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 3
    فاصله تا حرم: 450 متر، 4 دقیقه پیاده‌روی
هتل آپارتمان آرین مشهد از مجموع هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا بوده که در خیابان امام رضا 3 قرار دارد و از هتل‌های درجه 3 این شهر به‌شمار می‌رود. این هتل به‌دلیل فاصله کوتاهی که با حرم مطهر دارد، در زمره هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم قرار گرفته است. هتل آپارتمان آرین فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و در کل شامل 30 واحد اقامتی می‌شود.

علاوه‌بر این مسافرانی که در این هتل آپارتمان مستقر می‌گردند، دسترسی خوبی به اماکنی چون آرامگاه نادرشاه افشار، کلیسا مسروپ مقدس و خانه تاریخی داروغه خواهند داشت. از مجموع امکانات خوب این هتل می‌توان به اینترنت نامحدود، تاکسی‌ سرویس، رستوران و صبحانه رایگان اشاره کرد.
https://naftonline.ir/news/29970/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0