کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست کارکنان ارکان ثالث صنعت نفت؛

قابل توجه آقای مهدی علی مددی: كار را كه كرد آنكه تمام كرد

26 ارديبهشت 1403 ساعت 22:52

کارگران صنعت نفت از عدم تحقق وعده معاون منابع انسانی وزارت نفت انتقاد کردند.


به گزارش «نفت آنلاین »؛ پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت، سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می‌داد. از او پرسید: آیا سردت نیست؟ نگهبان پیر گفت: چرا‌ ای پادشاه؛ اما لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم. پادشاه گفت: من الان داخل قصر می‌روم و می‌گویم یکی از لباس‌های گرم مرا را برایت بیاورند.

 
نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. پادشاه اما به محض ورود به داخل قصر، وعده‌اش را فراموش کرد. صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود: «ای پادشاه! من هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل می‌کردم اما وعده لباس گرم تو، مرا از پای درآورد».
 
⬅️ نفت آنلاین : این حکایت با رویکردی که برخی مدیران نفتی دارند و وعده هایی که داده می شود، ارتباط معنایی جالبی برقرار می‌سازد. 
 
بی انصافی است که اعتراف نکنیم معاونت منابع انسانی وزارت نفت در دولت سیزدهم بسیاری از کارهای برجای مانده پرسنل در دولت قبل را در این دولت به سرانجام رساندند ، اما قرار نیست بخاطر این اقدامات خوب در خصوص وعده هایی که داده شدند و محقق نشدند سکوت کنیم. 
 
بیش از ۵ ماه از وعده معاون وزیر نفت مبنی بر پرداخت بن کارت به پرسنل پیمانکاری صنعت نفت می گذرد اما هم‌چنان این وعده محقق نشده است و هزاران نفر از کارکنان ارکان ثالث صنعت نفت در ماه های گذشته با ارسال پیام هایی بشدت از این موضوع گله مند شده و خواستار تحقق وعده علی مددی شدند.
 
لازم به ذکر است نهم بهمن ماه سال گذشته مهدی علی مددی با قطعی دانستن پرداخت مبالغ بن کارت به کارگران صنعت نفت گفته بود: اختصاص بن‌کارت به این دسته از کارکنان دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد!

نفت آنلاین از معاونت محترم منابع انسانی وزارت نفت انتظار دارد هر جه سریعتر نسبت به تحقق وعده داده شده به کارگران صنعت نفت اقدام نمایند و گزارشی از چرایی عدم پرداخت بن کارت به کارگران ارائه و زمان دقیق بهره مند شدن این عزیزان از مزایای آنرا اعلام نمایند.
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت


کد مطلب: 29849

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/29849/قابل-توجه-آقای-مهدی-علی-مددی-كار-كرد-آنكه-تمام

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir