تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
ممنوعیت فعالیت اقماری کارکنان پیمانکاری و قراردادی در عسلویه
به گزارش نفت آنلاین به نقل از کانال تلگرام عصرایران ،  تعداد زیادی از کارکنان پیمانکاری و قراردادی شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با ارسال پیام هایی از توقف طرح اقماری برای کارکنان پیمانکاری و قراردادی شاغل درسازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه خبر می‌دهند.

ماجرا از این قرار است که با بخشنامه‌ای که از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صادر شده فعالیت اقماری در قالب ۱۴ به ۱۴ کارکنان قراردادی و پیمانکاری شاغل در این سازمان از آبان ماه امسال و در قالب پیمان‌های جدید ممنوع شده و همه این کارکنان باید در منطقه عسلویه و یا شهرهای همجوار اسکان داده شوند.

  خبر تکمیلی: منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه): بخشنامه ای درباره نیروهای اقماری نداشته ایم روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس/ اخیراً مطلبی در برخی رسانه ًها منتشر شده که از آن به عنوان بخشنامه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبنی بر لغو کار ،کارکنان بصورت اقماری در پارس جنوبی خبر می دهد ، به استحضار همکاران پرتلاش صنعت نفت و گاز در منطقه ویژه پارس می رساند که سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکنون در این خصوص هیچگونه بخشنامه ای نداشته است و در این خصوص همواره بخشنامه ًها، ابلاغیه ًها و قوانین کشوری و صنعت نفت( شرکت ملّی نفت ایران و ستاد وزارت نفت؟ را لازم الأجرأ می داند.
https://naftonline.ir/news/8606/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0