تاریخ انتشارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
پرداخت نفت کارت کارکنان حفاری در ابتدای ماه آینده
به گزارش نفت آنلاین تعدادی از کارکنان رسمی شرکت ملی حفاری ایران با ارسال پیام های جداگانه خواستار پیگیری زمان واریز مبلغ نفت کارت خود شدند.

با توجه به این موضوع و  پیگیری های صورت گرفته توسط خبرنگار نفت آنلاین ،مشخص شد در خصوص پرداخت نفت‌ کارت های کارکنان رسمی شرکتی ملی حفاری ایران مکاتبات انجام شده و در ابتدای ماه آینده دو یا سه ماه نفت‌کارت پرداخت خواهد شد.

لذا با توجه به مبلغ بالای نفت‌ کارت های پرداخت نشده و عدم امکان پرداخت یکباره،قرار بر این است که به مرور طی چند ماه نفت‌ کارت‌ها تسویه حساب شوند.

https://naftonline.ir/news/7523/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سیاوش
نفت کارت نیروهای ارکان ثالث هم نزدیک به ۱۱ ماه شارژ نگردیده است و هنوز هیچ خبری از واریز مبلغ نفت کارت نیست لازم به ذکر است که مبلغ نفت کارت کارکنان ار کان ثالث ۱۲۰ هزار تومان و نفت کارت کادکنان رسمی ۶۰۰ هزارتومان هست متاسفانه این طور که مشخص است در تمامی سطوح رین نیروهای ارکان ثالث و رسمی تبعیض قائل می شوند
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
بزک نمیر بهار میاد...
این ماه هم حقوق رو تا این لحظه علی الحساب دادن...
feedback
Romania
کاربر
آقای سیاوش ما شما خودت رو با نیروی رسمی که با آزمون و مصاحبه و مدرک تحصیلی و مهارت و بسیاری معیار دیگر که به صورت قانونی وارد نفت شده با نیروی حجمی که بدون مهارت و تحصیلات و صرف سفارش این و آن اومدن مقایسه میکنی ؟؟ یه کم انصاف هم خوبه با وجود این همه جوان تحصیل کرده و نخبه که بیکارن شما باید خدا رو شکر کنی که سر کاری و نه اینکه بخوای از نفت طلبکار باشی .
feedback
France
ali
به چه دردمیخوره ارزش نسبت به همون موقع که بایدپرداخت میشد یک چهارم شده وبی ارزش لطفا دیگه هی به رخمان نکشیدکه نفت کارت پرداخت میشه
0