تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
تصمیمی برای تغییر قیمت بنزین گرفته نشده است
به گزارش نفت آنلاین ، علیرضا صادق آبادی عصر دیروز در حاشیه بازدید از یک جایگاه عرضه بنزین در جاده آمل به محموآباد اظهار کرد: هیچ گونه مشکلی در تولید و توزیع بنزین مورد نیاز در جایگاه‎های عرضه سوخت وجود ندارد.

وی تولید کنونی روزانه بنزین در ۱۰ پالایشگاه کشور را بیش از ۹۰ میلیون لیتر اعلام کرد و ادامه داد: این میزان تولید در نیمه نخست پارسال، ۶۳ میلیون لیتر و سه ماه پایانی ۹۶ حدود ۷۸ میلیون لیتر بود و هم‌اکنون به حدود ۹۰ میلیون لیتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی گفت: هم اکنون تامین بنزین مورد نیاز استان‎های شمالی با خطوط لوله سراسری از پالایشگاه‎های تولیدی کشور به ساری و رشت منتقل می‌شود و با نفتکش‌های جاده‌پیما به انبار نفت چالوس در غرب مازندران حمل می‌شود.

* جایگاه‌های بنزین غرب مازندران تعطیل نیست

صادق آبادی، خبر تعطیلی جایگاه‎های عرضه بنزین در غرب مازندران را رد کرد و افزود: هیچ یک ازجایگاه‎های عرضه سوخت در غرب مازندران و گیلان تعطیل نیست وحتی ۴۰ میلیون لیتر بنزین مازاد نیز از طریق خطوط لوله سراسری به انبارهای ساری ورشت تزریق شده است.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه کمبود بنزین در شمال و در کل کشور وجود ندارد ومردم نیز هیچ نگرانی و دغدغه‌ای بابت تامین بنزین مصرفی نداشته باشند.

قیمت بنزین تغییر نمی‌کند

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی همچنین در پاسخ به برخی نگرانی‎ها درباره قیمت بنزین نیز گفت: تاکنون هیچ تصمیمی درباره تغییر قیمت بنزین از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی گرفته نشده است.

افزایش تولید بنزین تا ۱۰۷ میلیون لیتر در سال جاری

وی همچنین به برنامه‌های حمایتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی برای افزایش ظرفیت کنونی تولید بنزین در کشور خبر داد و گفت: با فعال شدن فاز سوم خط تولید ستاره پالایشگاه میعانات گازی خلیج فارس ظرفیت نهایی تولید بنزین کشور به حدود ۱۰۷ میلیون لیتر در روز می‌رسد.

معاون وزیر نفت گفت: در تولید، انتقال و توزیع بنزین و دیگرفرآورده‎های نفتی، مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی شبانه‌روز در حال فعالیت هستند تا مشکلی در تامین سوخت شهروندان به وجود نیاید.خبرگزاری صدا و سیما

https://naftonline.ir/news/6485/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عیسی
با سلام.
همیشه همینطور بوده و هست.
اول ملت رو با یه شوک کوچیک بیدار میکنن بعدشم یه مدت تکذیب میکنن. خلاصه یه روز صبح ملت از خواب ناز بیدار میشن و میبینن همون چیزی رو که مسئولین محترم تا چند روز قبل اون رو مدام تو رسانه ها و فضای مجازی تکذیب میکردند و اون رو کذب محض میخوندند و میگفتند مرررررردُم فریب این جور جو سازیها رو نخورند تا همون تکذیب هاشون به واقعیت پیوسته .
ولی در کل خوشم میاد از همون یه ذره شوک که به مررررررردُم میدن و همون شیب بسیییییییار کم و ملایم .
0