تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
اخبار کوتاه نفتی/سه شنبه ١٨ اردیبهشت ماه ٩٧
◀️مدیر توسعه کسب و کار پتروپارس به مذاکرات این شرکت با زاروبژنفت اشاره کرد و گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده قرار است هر دو شرکت چند میدان نفت و گاز را مطالعه و در قالب پیشنهاد به شرکت ملی نفت ارائه دهند، هم اکنون شرایط برای امضای تفاهم‌نامه بین دو شرکت برای مطالعه میدان‌های داخلی مناسب است.

◀️مجری طرح یاران جنوبی با اشاره به تولید واقعی ۱۲ هزار بشکه در روز در این میدان، از عبور تولید تجمعی این میدان از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه خبر داد.

◀️عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین‌المللی نفت نشان دهنده پویایی اقتصاد کشور است.

◀️مجری طرح توسعه میدان نفتی آذر، آخرین وضع پیشرفت این میدان را تشریح کرد و یادآور شد که تولید این میدان تا پایان امسال به حدود ۶۵ هزار بشکه می رسد.

◀️مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به برنامه نوسازی اسکله آذرپاد گفت: در این اسکله پس از هشت سال دفاع مقدس هیچگاه به این وسعت نوسازی نداشتیم و احتمال می‌رود قرارداد نوسازی اسکله در حاشیه نمایشگاه نفت و به ارزش ۷۰ میلیارد تومان نهایی شود.

◀️مراسم تبادل موافقتنامه محرمانگی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت راشیگ آلمان برای همکاری در موضوع شیرین‌سازی گاز با استفاده از محلول آمین در غرفه پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

◀️مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با اشاره به استقبال گسترده از معرفی بلوک‌های اکتشافی این شرکت، گفت: نرخ بازگشت سرمایه در بلوک‌های اکتشافی نسبت به توسعه میدان‌ها از جذابیت بیشتری برخوردار است.

◀️مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، تحقق کامل اهداف تولیدی و دستیابی به تولید روزانه بیش از یک میلیون و ۷۰ هزار بشکه درپایان سال۹۷ را از مهم‌ترین اهداف این شرکت اعلام کرد.

https://naftonline.ir/news/5070/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0