تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
-مراسم چهلمین روز درگذشت ۳۲ دریانورد کشتی نفتکش سانچی شنبه، پنجم اسفندماه در مسجد جامع شهرک قدس برگزار می‎شود.

-حجم معاملات تالار پتروشیمی بورس کالا در بهمن‌ماه با افزایش ۴۲ هزار و ۷۵۴ تنی به ۳۸۴ هزار و ۳۴۶ تن رسید، در همین حال ارزش معاملات تالار پتروشیمی در بهمن ماه، بیشترین رقم در سال ۹۶ را تجربه کرد.

-کارگاه آموزشی ایرانی- فرانسوی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در صنعت نفت روزهای هشتم و نهم اسفند ماه سال جاری در باشگاه شماره یک شرکت ملی نفت برگزار می‌شود.

-معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: در قالب قراردادهای پژوهشی شرکت ملی گاز ایران با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی منتخب کشور، سه انستیتوی تخصصی تاسیس می‌شود.

-معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: شرکت توتال با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ایرانی در توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، بانک اطلاعاتی گسترده‌ای از پیمانکاران و سازندگان ایرانی ایجاد کرده است.

-مشاور وزیر در امور بانوان وزارت نفت بر توسعه و ارتقای سطح مشارکت زنان در صنعت نفت تاکید کرد و این موضوع را یکی از اهداف و برنامه‌های صنعت نفت برشمرد.

-طرح گازرسانی به ۶ روستای رامسر با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

-کارشناس اقتصاد انرژی با بیان این‌که استفاده از اوراق مشارکت ارزی در شرایط کنونی طرح خوبی است، اما جای خالی سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت نفت را پر نمی‌کند، گفت: صنعت نفت در شرایط کنونی نیازمند جذب سرمایه‌گذار خارجی است.

-پیرو قرارداد پژوهشی امضا شده بین شرکت ملی گاز ایران و پژوهشگاه صنعت نفت با هدف همکاری پژوهشی در حوزه تصفیه و شیرین‎سازی گاز، دقایقی پیش انستیتو فرآورش گاز با حضور ۲ نفر از معاونان وزیر نفت به بهره‎برداری رسید.

https://naftonline.ir/news/3994/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0