تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
آیا راه‌اندازی هلدینگ ملی حفاری به معنای خصوصی سازی این شرکت است؟
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ مهندس سید عبدالله موسوی مدیرعامل NIDC در حاشیه امضا تفاهم‌نامه میان شرکت‌های ملی حفاری و توسعه پترو ایران از راه اندازی هلدینگ ملی حفاری در آینده نزدیک خبر داده بود.

بعد از بازتاب این خبر در نفت آنلاین ؛ کارکنان شرکت ملی حفاری ایران با ارسال پیام به نفت آنلاین خواستار توضیحات دقیق در این خصوص شدند و برخی نیز راه اندازی هلدینگ ملی حفاری را با خصوصی سازی این شرکت اشتباه گرفتند و این موضوع باعث نگرانی آنها شد.

لازم به ذکر است راه اندازی هلدینگ ملی حفاری هیچ ارتباطی با خصوصی سازی این شرکت ندارد . سال گذشته بود که رییس وقت امور حقوقی شرکت ملی حفاری ایران در خبری سهام ۱۰۰ درصد این شرکت را متعلق به شرکت ملی نفت ایران برشمرد و اعلام کرد شرکت ملی نفت برنامه ای برای خصوصی سازی ملی حفاری ندارد.

در خصوص صحبت های مدیرعامل محترم شرکت ملی حفاری در خصوص راه اندازی هلدینگ ملی حفاری این نکات قابل ذکر است که در صورت اجرایی شدن این موضوع هلدینگ ملی حفاری توانایی ارائه خدمات حفاری ( از جمله خدمات نمودارگیری ؛ حفاری با هوا ؛ حفاری کج و ...) به سایر شرکت های نفتی و خارجی را خواهد داشت و از این طریق پولسازی خوبی برای این شرکت صورت خواهد گرفت و شکوفایی این شرکت بیش از پیش خواهد شد.

پس راه اندازی هلدینگ شرکت ملی حفاری ایران در آینده نزدیک به معنی خصوصی سازی این شرکت نیست و کارکنان نگران این موضوع نباشند. انشاالله با تلاش و کوشش کارکنان پرتلاش و زحمتکش شرکت ملی حفاری ایران این شرکت به روزهای خوب گذشته بازخواهد گشت.

https://naftonline.ir/news/18652/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
آیدین
یا امام حسین خدا کنه که این متن واقعیت داشته باشه..نه اینکه چیز دیگه در بیاد
feedback
United Arab Emirates
حسین کریمی
شرکت باید به شکل مساوی چند قسمت بشه تا بهتر بشه مدیریت کرد و رقابت کاری بین چند قسمت باشه که هلدینگ خودش به وجود میاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
سلام
امیدوارم غیر از این اتفاق، خصوصی هم بشود تا بعضی مفت خورهای داخلی و خانمهای که جز لاک زدن به ناخن و بازی کردن با موبایلشون چیزی بلد نیستند و احترام کارکنان اقماری رو ندارند که همین بچه ها ی اقماری نون سر ماه(حقوق) میدند از شرکت اخراج بشوند و افراد بر اساس لیاقت بکار گیری شوند و وضع شرکت بهتر بشه
feedback
Germany
م
شرکت خصوصی بشه بهتره
0