تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
مقصد نفتکش آدریان دریا را خریدار نفت مشخص می‌کند
به گزارش نفت آنلاین ؛ علی ربیعی، امروز (دوشنبه، چهارم شهریورماه) در نشست خبری هفتگی خود گفت: آمریکا با سیاست‌های نادرستی که اعمال و این کشتی را رصد می‌کند و سایر کشورها را برای نپذیرفتن این کشتی تهدید می‌کند، سندی برای مداخله‌گری آنها در سطح جهانی است.

وی همچنین با بیان اینکه دولت متوجه فشارها بر مردم بوده و در جلسات، آلام و دردهای مردم در کانون بحث‌ها قرار دارد، گفت: هیچ جلسه دولتی نبود که بخشی از مشکلات و رنج‌های مردم در آن بحث و بررسی نشود.

سخنگوی دولت با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: هفته دولت امسال، آغازی نیرومند برای ورود به مرحله جدید و ۲۴ ماه آینده است که در پیشرو داریم. ما در کنار مردم ۱۸ ماه سختی را پشت سر گذاشتیم. ترامپ پدیده نامتعارف و نامیمون برای صلح و امنیت جهانی است و فشار بی‌حدی را برای تسلیم کردن ایران انجام داده است. او با اعمال بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها بر ملت ایران، اقدام‌های خود را به محض دستیابی به ریاست جمهوری آغاز کرد.

ربیعی با تاکید بر اینکه مشی دولت نشان می‌دهد به هیچ‌وجه تحریم را نمی‌پذیریم و برای برداشتن شدن آن مبارزه می‌کنیم، تصریح کرد: ما قائل به این نیستیم که تحریم‌ها را بپذیریم و صرفا برای رفع آثار آنها تلاش کنیم، بلکه از موضع عزت، حکمت و مصلحت در تلاش برای رفع تحریم‌ها هستیم.

سخنگوی دولت عنوان کرد: متاسفانه برخی از بی‌مهری‌های داخلی از ناحیه معدودی از مخالفان دولت بر تلخی‌های تحریم افزود. با این همه با لطف خدا، صبوری و همراهی مردم، رهنمودها و حمایت‌های رهبری توانستیم در همین وضع و شرایط بسیار وخیم ثبات را برای مردم ایجاد کنیم.

https://naftonline.ir/news/18631/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0