تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
ارزش کالای دریافتی ملی حفاری در سال ۹۷ به حدود دو هزار و ۳۰۰  میلیارد ریال رسید
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران فرهاد میاهی عربی در توضیح بیشتر در این باره افزود: از این رقم ۶۵۰ میلیارد ریال مربوط به خرید قطعات ساخت داخل و ۳۵۰ میلیارد ریال خرید کالای ایرانی از بازار داخلی بوده که معادل ۴۴ درصد از مبلغ پیش گفته می شود و مابقی آن صرف خرید کالا از سایر منابع شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر شرکت ملی حفاری ایران با نزدیک به ۲۵۰ شرکت و سازنده داخلی ارتباط کاری دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال جاری سال رونق تولید نامگذاری شده است، این شرکت همکاری و حمایت های خود را از سازندگان داخلی بیش از پیش استحکام می بخشد.

میاهی عربی گفت: تاکنون در سطح این سازمان چهار هزار و ۷۰۰ قلم کالای پرمصرف تولید داخل شده که برخی تجهیزات به صورت کلی در قالب یک مجموعه کامل (پکیج) ساخته می شود. مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران سهم کالای داخلی در سال گذشته را یک هزار میلیارد ریال از مجموع دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کالای دریافتی عنوان کرد و افزود: این مدیریت با همکاری مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت در حال تکثیر منابع برای رقابتی تر شدن پروژه ها و ارتقای کیفی سازندگان است.

وی در خصوص فعالیت های این مدیریت در موضوع مهار بحران سیلاب اخیر در استان خوزستان گفت: تامین ۱۹ دستگاه پمپ کف کش برای تخلیه آب از مراکز صنعتی و مسکونی کلانشهر اهواز و حومه، حدود ۱۵ هزار گونی سنگری، ۶۵۰ عدد کیسه بزرگ با ظرفیت یک تن، تهیه چراغ های اضطراری، دو هزار متر کابل برق و نایلون و دیگر اقلام موردنیاز خریداری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

https://naftonline.ir/news/15821/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0