تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ،قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، از روز یکشنبه اول مهرماه سال ۹۷ برای اجرا ابلاغ شد و بر اساس آن، مهلت ۶۰ روز بازنشستگان برای ترک مشاغل خود آغاز شد.

با توجه به نزدیک شدن به پایان این مهلت ، یک منبع آگاه در گفتگو با #نفت_آنلاین ،از انتصابات گسترده طی چند روز آینده در #وزارت_نفت خبر داد و گفت: تا قبل از پایان آبانماه با احکامی از سوی وزیر نفت مدیران عامل nigc ، nioc و npc مشخص خواهد شد.

منابع خبری از مشکین فام ، پاک نژاد و هندی بعنوان محتمل ترین گزینه های nioc ، محسن دلاویز بعنوان گزینه nigc و فرناز علوی و مهدی یوسفی بعنوان گزینه های مدیرعاملی npc نام میبرند.

در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با توجه به بازنشستگی مهندس بیژن عالیپور ، منابع موثق #نفت_آنلاین از قطعی شدن یک گزینه جهت تصدی مدیرعاملی بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده نفت ایران تا قبل از شروع آذرماه خبر می‌دهند و این گزینه بعد از انتصاب مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب خواهد شد.

حال باید دید بیژن زنگنه وزیر نفت که کارنامه ایشان نشان داده همیشه شایسته‌سالاری را سرلوحه کار خود قرار داده است ، در روزهای پیش رو چه انتصاباتی انجام داده و چه کسانی را بعنوان مدیران عامل این شرکت های بزرگ نفتی منصوب خواهد کرد.

https://naftonline.ir/news/11424/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
کر بختیاری
مهندس رامین حاتمی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شد

انشااله
feedback
حسین بی طرف
سلطان کمالی با توجه به نظرسنجی که خودتون گذاشتید از محبوب ترین افراد حاضر در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است

انشااله وزیر ببینه و بدونه کارکنان چی میخوان

feedback
مینا
انشااله هر کسی مدیر شد بفکر نیروهای غیر رسمی باشه
feedback
خالد
مهندس رامین حاتمی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
هر کی لابی قوی داشته باشه میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مراد قاسمی بابااحمدی (حموله)
از خدمات مدیر عامل دلسوز و تلاشگر و خستگی نا پاذیر و پر قدرت و مدبر و با درایت آقای بیزن عالی پور بایستی جانانه سپاسگزاری کرد که در طی مدیریت خود چقدر کارها و خدمات ارزشمندی ارایه نمودند همیشه سر بلند و پایدار باشند
feedback
Iran, Islamic Republic of
مراد قاسمی بابااحمدی (حموله)
امیدوارم آقای مهندس رامین حاتمی که مدیری توانمند مدبر و با درایت میباشند در کاهایشان موفق و سر بلند باشند همیشه دعای ما بدرقه راهشان باشد

جانباز و رزمند دفاع مقدس
0