کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حال خوب بازنشستگان ورزشکار ؛ عزت مستتدام

24 مهر 1403 ساعت 11:18

بیش از یک‌هزار بازنشسته ایثارگر صنعت نفت در دوره مقدماتی پنجمین جشنواره ورزشی و فرهنگی بازنشستگان ایثارگر صنعت نفت به رقابت پرداختند که در نهایت ۴۵۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.


به گزارش نفت آنلاین علی‌اکبر ولی‌زاده، رئیس امور ایثارگران صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت روز سه‌شنبه (۲۴ مهرماه) در حاشیه برگزاری این رویداد گفت: رقابت‌های مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات ورزشی و فرهنگی بازنشستگان ایثارگر صنعت نفت از روز شنبه (۲۱ مهرماه) در محل زائرسرای صنعت نفت در مشهد مقدس آغاز شده است و تا روز چهارشنبه (۲۵ مهرماه) ادامه دارد. 

 
وی افزود: در مرحله مقدماتی بیش از یک‌هزار بازنشسته ایثارگر و توان‌یاب ثبت‌نام کردند که پس از انجام رقابت‌های مقدماتی در رشته‌های ورزشی شنا، تیراندازی، دارت، شطرنج و تنیس‌روی‌میز نزدیک به ۴۵۰ شرکت‌کننده موفق به کسب مجوز برای حضور در مرحله نهایی مسابقات شدند.
 
ولی‌زاده گفت: در این دوره با دعوت از فدراسیون‌های تخصصی، داوران، ناظران و مجریان و بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی مجهز و استاندارد، کیفیت برگزاری مسابقات افزایش یافته است. در همین چارچوب با مدنظر قراردادن ویژگی‌های جسمی شرکت‌کنندگان مقاطع ورزشی توسط متخصصان ورزشی و پزشکی رده‌بندی شده است.
 
رئیس امور ایثارگران صندوق‌ها افزود: مرحله‌ نهایی مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
 
توسعه ورزش و گردشگری از برنامه‌های رفاهی و سلامت‌محور صندوق‌هاست که بخش‌های تخصصی از جمله امور ایثارگران و امور ورزش، گردشگری و فرهنگی صندوق‌ها در برنامه‌های جداگانه این رویدادها را در طول سال برگزار می‌کنند. در همین چارچوب آذر و آبان‌ماه نیز شاهد برگزاری مرحله نهایی المپیاد ورزشی عموم بازنشستگان صنعت نفت خواهیم بود.


کد مطلب: 30587

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30587/حال-خوب-بازنشستگان-ورزشکار-عزت-مستتدام

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir