کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست تبدیل وضعیت شدگان

نارضایتی مشمولین بند دال از نحوه بررسی سوابق

18 مهر 1403 ساعت 9:27

بر اساس اطلاعات دریافتی برای برخی از کارکنان بند دال تبدیل وضعیت ایثارگران چندین بار فرم شورای بررسی سوابق با نظراتی متفاوت توسط شورای مذکور صادر شده است!!!


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین بر اساس اطلاعات دریافتی ،  مطابق مفاد مصوبه ۱۰۶۱ مشمولین بند دال سوابق دوران پیمانکاری خود را در راستای بهره مندی از مزایای آن ، به محل خدمت خود ارائه نمودند و بر همین اساس در شورای بررسی سوابق وزارت نفت نیز طرح گردید.
 

طبق روال شورا با ملحوظ نظر قراردادن شغل دوران اشتغال بصورت ارکان ثالث ؛ مقطع و رشته تحصیلی و همچنین با در نظر گرفتن سمت بدو استخدام مشمولین اقدام به بررسی و اعلام نظر مینمایند.
 
بر همین اساس به میزان سوابق تعیین شده ، کارمند مورد نظر ممکن است یک یا حداکثر دو ترفیع و همچنین تغییراتی در حقوق پایه بدو استخدام خود از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ دریافت نماید.
 
این در حالی است که برای برخی از کارکنان بند دال ؛ چندین بار فرم شورای بررسی سوابق با نظراتی متفاوت توسط شورای مذکور صادر شده است!!!
 
نکته عجیب آنکه برخی از این افراد که براساس اعلام نظر قبلی شورا منتفع شده اند ؛هم اکنون میبایست وجه قابل توجهی را یکجا به شرکت عودت دهند!
 
علیرغم پیگیری های متعدد دلیل این موضوع دقیقا مشخص نیست و همین امر موجب سرگردانی و دلخوری ذینفعان گردیده است.
 
شایان ذکر است این رویکرد موجب بی اعتمادی کارکنان به شورای تعیین سوابق شده است لذا انتظار می رود این شورا مداقه بیشتری در اعلام نظر خود نمایند.


کد مطلب: 30557

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30557/نارضایتی-مشمولین-بند-دال-نحوه-بررسی-سوابق

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir