کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت آنلاین؛

از اشتباه آماری در خصوص آخرین سفر یک وزیر نفت به خارک تا تقدیر نفر اول صنعت نفت ایران از سپاه به جهت تامین امنیت سکوهای نفت و گاز

15 مهر 1403 ساعت 22:27

مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.


⬅️شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که بدون تغییر در سهمیه بنزین ماهانه کارت هوشمند سوخت خودروها، دفعات روزانه برداشت بنزین از کارت خودروهای شخصی ۲ بار در روز و سقف برداشت روزانه ۱۰۰ لیتر است.

 
⬅️ آمار و ارقام اشتباه خبرگزاری رسمی وزارت نفت: پس از ۱۶ سال یک وزیر نفت به جزیره خارک رفت! نفت آنلاین: مرحوم رستم قاسم بعنوان وزیر نفت دی‌ماه ۱۳۹۱ (۱۲ سال پیش) به جزیره خارک سفر کرده بود.
 
⬅️محسن پاک‌نژاد از نیروی دریایی سپاه بخاطر تلاش‌های مستمر در راستای حفظ امنیت سکوهای پارس جنوبی و نقش برجسته‌اش در پایداری تولید قدردانی کرد. وزیر نفت همچنین تاکید کرد هیچ گونه مشکلی در صادرات نفت ایران وجود ندارد.
 
⬅️بعضی منابع داخلی مدعی شدند محرمانگی آماری مانند میزان صادرات نفت و درآمدهای حاصل از آن، از مواردی است که ضربه‌های سنگینی به اقتصاد ایران وارد کرده است. تا جایی که دیوان محاسبات کشور نیز از روند غیرشفاف بودن ارائه آمار از سوی وزارت نفت انتقاد کرده است!
 
⬅️ابراهیم پیرامون مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب بر افزایش میزان تولید از میادین نفتی محدوده عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به یک میلیون ۱۵ هزار بشکه در روز تا پایان سال تاکید کرد.
 
⬅️وزیر اقتصاد: برای لایحۀ بودجه پیشنهاد ۲برابرشدنِ سقف معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران نسبت به امسال، یعنی تا ۲۴ میلیون تومان، را ارائه کردیم.
 
⬅️بانک گلدمن ساکس در گزارشی به تنش های منطقه خاورمیانه پرداخته و تحلیل کرده است که در صورت هرگونه اخلال در عرضه نفت ایران قیمت جهانی نفت حداقل ۲۰ دلار افزایش خواهد یافت.
 
⬅️رویترز: داده‌های مربوط به کشتیرانی نشان داد صادرات نفت خام و سوخت ونزوئلا در ماه سپتامبر حدود ۹ درصد کاهش یافته است.
 
⬅️تولید نفت قزاقستان در ماه سپتامبر از سهمیه تعیین‌شده این کشور در قالب برنامه کاهش عرضه ائتلاف اوپک‌پلاس فراتر رفت.


کد مطلب: 30539

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30539/اشتباه-آماری-خصوص-آخرین-سفر-یک-وزیر-نفت-خارک-تقدیر-نفر-اول-صنعت-ایران-سپاه-جهت-تامین-امنیت-سکوهای-گاز

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir