کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت آنلاین؛

از آغاز شمارش معکوس برای انتصابات جدید در بزرگترین شرکت نفتی جنوب تا انتصاب جدید در وزارت نفت دولت چهاردهم

4 مهر 1403 ساعت 23:09

مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.


⬅️وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد بیش از ۱۲ شرکت و کشتی را به دلیل مشارکت در انتقال نفت خام و گاز مایع ایران به سوریه و شرق آسیا تحریم کرده است.

 
⬅️شرکت پخش واردات روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین در شهریور را تکذیب کرد.
 
⬅️پاک نژاد وزیر نفت در حکمی «مسعود رحیمی» را به‌عنوان سرپرست اداره کل بازرسی نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت منصوب کرد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مراسم معارفه مدیرعامل NISOC با اشاره به قدمت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ضرورت بازآرایی نگرش تازه در این مجموعه تأکید کرد.
 
⬅️پیرامون در مراسم معارفه: برای انجام وظیفه اصلی مناطق نفت‌خیز که تولید نفت است به حمایت‌های شرکت ملی نفت و همراهی همه مدیران و کارکنان عزیز و سختکوش نیاز است.
 
⬅️ با معارفه ابراهیم پیرامون بعنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شمارش معکوس برای آغاز انتصابات در بزرگترین شرکت تولید کننده نفت ایران آغاز شد.
 
⬅️سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در نشست این کمیسیون اهم کارها و اقدام‌های فوری پالایش و پخش را در زمینه سوخت زمستانی در سه حوزه تولید و تأمین، انتقال و مصرف دسته‌بندی و تشریح کرد.
 
⬅️سرپرست گروه پتروپارس و مدیرعامل شرکت متن در بازدید از پروژه CTEP، چالش‌های طرح توسعه میدان مشترک آزادگان جنوبی را بررسی کردند.
 
⬅️مدیر اداره نگهداری و تعمیرات پالایشگاه لاوان از ساخت کامل مشعل شماره ۲ این پالایشگاه با توان متخصصان داخلی خبر داد.
 
⬅️رویترز : مدیرعامل شرکت انی ایتالیا از احتمال افزایش قیمت هر بشکه نفت خام برنت به حدود ۸۰ دلار در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ میلادی خبر داد.
 
⬅️کمیسیون اتحادیه اروپا از نشست اعضای این اتحادیه و ۱۲ کشور متحدش برای تشدید سقف قیمتی نفت روسیه خبر داد.
 
⬅️طبق پیش‌بینی جدید اوپک، جهان در سال ۲۰۵۰ به ۱۸ میلیون بشکه در روز نفت بیشتر نسبت به مقادیر کنونی نیاز خواهد داشت.


کد مطلب: 30475

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30475/آغاز-شمارش-معکوس-انتصابات-جدید-بزرگترین-شرکت-نفتی-جنوب-انتصاب-وزارت-نفت-دولت-چهاردهم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir