کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت گاز:فرآیند تشریفات استخدام پذیرفته شدگان در حال اجرا است

جوابیه رسمی شرکت ملی گاز ایران به گزارش نفت آنلاین

4 مهر 1403 ساعت 15:17

روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در واکنش به انتشار گزارشی در نفت آنلاین با عنوان " درخواست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت از مدیرعامل جدید شرکت گاز " جوابیه ای رسمی به این رسانه خبری ارسال کرد.


به گزارش نفت آنلاین متن جوابیه ارسالی شرکت ملی گاز ایران به شرح ذیل می باشد:

با سلام و احترام،
عطف به درج مطلبی با عنوان" درخواست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت از مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز ایران" در مورخ 26/06/1403 آن رسانه محترم‌ ، ‌توضیحات این شرکت جهت تنویر افکار عمومی ارسال مي شود.
 

" فرآیند تشریفات استخدام پذیرفته شدگان در حال اجرا است "
 
به استحضار می رساند پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۴۰۲ به موازات تعیین سمت سازمانی متناسب و بلا تصدی  "با مساعدت حداکثری/تاکیدات بعمل آمده"فرایند تشریفات استخدام پذیرفته شدگان موصوف در آذرماه سال ۱۴۰۲ از سوی زیر مجموعه های مدیریت منابع انسانی آغاز گردید.

در بخشی از خبر به کندی فرایند گزینش پذیرفته شدگان اشاره شده بود، لازم به ذکر است با توجه به اینکه فرآیند گزینش دارای حساسیت خاص و طی مراحل مختلف و به صورت فردی انجام می شود، زمانبر می باشد و همچنین از سوی دیگر بیشترین ظرفیت جذب نیروی انسانی مربوط به شرکت ملی گاز ایران بوده ، ولی علی ایحال اقدامات و تعاملات لازم جهت تسریع در ارایه نتایج از سوی گزینش بعمل آمده است که در حال حاضر از ۸۱۹ نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی به هسته گزینش، ۶۷۴ نفر تعیین تکلیف و نتایج به شرکت های مربوطه ابلاغ و مابقی در دست پیگیری است.

شایان ذکر است دوره های آموزشی پذیرفته شدگان با اتمام فرآیند تشریفات استخدام، برنامه ریزی شده و حسب تعامل و هماهنگی های بعمل آمده، پس از طی دوره های آموزشی در محل های خدمت تعیین شده مشغول به کار خواهند شد.
 
روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران
شرکت ملی گاز ایران نفت آنلاین جوابیه سعید توکلی


کد مطلب: 30469

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30469/جوابیه-رسمی-شرکت-ملی-گاز-ایران-گزارش-نفت-آنلاین

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir