کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفت آنلاین از آخرين تحولات نفتی ایران و جهان

26 شهريور 1403 ساعت 20:43

مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد


⬅️تفاهم‌نامه احداث ۲ مجتمع پتروشیمی سبز در قشم امضا شد.

 
⬅️پزشکیان در نشست خبری: برای مدیریت سازمان اداری و استخدامی کشور دنبال فردی هستیم که مفاهیم مدیریت عملکرد را بداند.
 
⬅️ احتمال احیای برجام...عراقچی: برای مذاکرات در خصوص برجام در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل آمادگی داریم.
 
⬅️شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: به‌منظور جلوگیری از گازسوزی در مشعل‌ها الکتروکمپرسور سیکل تبرید کارخانه گاز و گازمایع ۴۰۰ تعمیر شد.
 
⬅️نیک زاد، دبیر مجمع عالی کانون‌های کارمندان بازنشسته صنعت نفت در پیامی با اشاره به اهمیت همدلی و تعامل میان کانون‌ها و صندوق‌ها افزود: دبیرخانه مجمع عالی کانون‌ها آمادگی انجام همکاری سازنده با دست‌اندرکاران و مدیریت جدید صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت است.
 
⬅️زینب قیصری رئیس فراکسیون امنیت انرژی مجلس: هم‌اکنون با وجود سهم دو برابری قطر از میدان گازی پارس‌جنوبی، تولید گاز ایران به میزان ۷۰ میلیون متر مکعب در روز از این میدان مشترک بیشتر است.
 
⬅️مدیر اسبق امور بین الملل شرکت نفت:موضوعات مطرح شده مبنی بر اتمام گاز در پارس جنوبی از دیرباز وجود داشته اما مخازن این منطقه بسیار بزرگ است و به نظر نمی رسد این میدان را به زودی از دست دهیم.
 
⬅️مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد: نامه ابطال مصوبه نرخ خوراک و سوخت صنایع ۵ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ برای شرکت‌های پتروشیمی‌ها ارسال شد اما فعلا هیچ یک از شرکت‌ها جز پتروشیمی خارک این ابلاغیه را دریافت نکرده‌اند.
 
⬅️عوامل اجرایی پالایشگاه بید بلند بهبهان حین حفاری کانال زهکشی در پروژه پتروشیمی این پالایشگاه به یک اثری که نمای تاریخی دارد برخورد کردند.
 
⬅️سجاد خلیلی معاون نظارت بر منابع هیدروکربونی وزیر نفت در حکمی بهروز پوراحمدی را به عنوان « سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی » منصوب کرد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش ۱۲درصدی مصرف گازوئیل کشور در شهریور امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد .
 
⬅️مصرف بنزین در قم رکورد زد.مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از توزیع بیش از ۳ میلیون لیتر بنزین در روز یکشنبه در سطح استان خبر داد.
 
⬅️كمیته امداد از اقدامات شركت نفت و گاز اروندان در راستای محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.
 
⬅️رویترز: نهاد تنظیم‌گر انرژی فراساحلی آمریکا اعلام کرد که یک‌پنجم تولید نفت خام و ۲۸درصد از گاز طبیعی در تأسیسات خلیج مکزیک هنوز به‌دلیل آثار مخرب توفان فرانسین متوقف است.
 
⬅️وزیر نفت عراق در پی سکته قلبی در حین سفر به آمریکا تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
⬅️پاکستان به تازگی ذخایر عظیم نفت و گاز را کشف کرده است اما کارشناسان می‌گویند بهره برداری از آن سال‌ها زمان خواهد برد و به سرمایه‌گذاری قابل توجهی نیاز دارد.
 
⬅️سازمان ماموریت نظامی اتحادیه اروپا در دریای سرخ (آسپیدز) از آغاز عملیات یدک‌کشی و انتقال نفتکش آسیب‌دیده یونانی در دریای سرخ خبر داد.


کد مطلب: 30428

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30428/اخبار-کوتاه-نفت-آنلاین-آخرين-تحولات-نفتی-ایران-جهان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir