کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوابیه رسمی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به انتشار یک گزارش در نفت آنلاین

20 شهريور 1403 ساعت 18:50

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران - منطقه اهواز در واکنش به انتشار یک گزارش در این رسانه خبری جوابیه رسمی صادر کرد.


جوابیه شرکت پخش اهواز به نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین؛ متن جوابیه ارسالی شرکت پخش منطقه اهواز در واکنش به گزارش درخواست مردم نفتخیزترین شهر ایران از مدیرعامل جوان پالایش و پخش، به مشکلات سوخت رسانی به مردم اهواز پایان دهید به شرح ذیل می باشد:

پاسخ به مطالب مندرج در خبرگزاری نفت آنلاین
 
در خبرگزاری مذکور ظاهرا عمده نارضایتی مربوط به کیفیت فرآورده توزیع شده در استان بوده که باتوجه به تردد خودروهای (موتور توربو) منطقه آزاد اروند و درخواست متعدد مالکین این نوع خودروها به استفاده از بنزین با اکتان بالای ۹۵ و پایین بودن میزان سهمیه اختصاصی بنزین یورو به این منطقه به مقدار ۸۰۰ هزار لیتر درروز و از طرفی مصرف روزانه بالای ۵ میلیون لیتر لذا این میزان سهمیه اختصاص یافته جوابگوی مصرف بنزین یورو ۴ منطقه نمی‌باشد.لذا تسری این نارضایتی به پایین بودن خدمات رسانی در جایگاه های تحت پوشش موضوعیت ندارد.
 
درخصوص تعطیلی جایگاه پنج شرکتی، جایگاه مذکور بدلیل تعمیرات اساسی (نشتی خطوط انتقال فرآورده از مخازن به تلمبه ها) خارج از سرویس بوده و علیرغم مکاتبات عدیده در راستای اخذ مجوزهای لازم بدلیل مراحل واگذاری این جایگاه به بخش خصوصی و هزینه بالای تعمیرات آن و همچنین اجرای طرح کهاب عملیات اتمام تعمیرات با مشکل و وقفه مواجه گردیده است و این درحالی است که در این مسیر دوباب جایگاه دیگر فعال و درحال سوخت رسانی می باشد.
 
درخصوص موضوع خرابی و غیرفعال بودن نازلهای عرضه فرآورده خوشبختانه این منطقه با وجود کمبود قطعات سامانه هوشمند، نرخ خرابی تجهیزات مذکور در جایگاه ها کمتر از ۵ درصد بوده که این میزان باتوجه به وضعیت آب و هوای استان و بالابودن دما که باعث افزایش خرابی و استهلاک قطعات سامانه می گردد از میزان قابل قبولی برخوردار می باشد.
 
درپایان ضمن اعلام وضعیت سوخت رسانی مطلوب در مجاری عرضه سوخت تحت پوشش منطقه خوشبختانه هیچگونه مشکلی در این رابطه وجود نداشته و طبعا گستردگی استان و جایگاه های تحت پوشش آن و وضعیت آب وهوایی باعث نارسایی های موقت و زودگذر در وضعیت توزیع سوخت در جایگاه ها میگردد که این موضوع نیز با حضور کارشناسان واحدهای ذیربط سریعا پیگیری و مرتفع می گردد.
 
روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اهواز

نفت آنلاین: 
قضاوت در خصوص این جوابیه را به مردم شریف اهواز واگذار می کنیم. مطالبه گری جهت رفع مشکلات سوخت رسانی به مردم نفتخیز ترین شهر کشور در آینده نیز ادامه پیدا می کند.


کد مطلب: 30400

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30400/جوابیه-رسمی-شرکت-پخش-فرآورده-های-نفتی-نسبت-انتشار-یک-گزارش-نفت-آنلاین

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir