کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شانس اصلی کمیسیون انرژی جهت پیگیری حضورا به وزارت نفت رفت

با پیگیری عضو کمیسیون انرژی بن کارت پرسنل پیمانکاری نفت بزودی پرداخت خواهد شد

27 خرداد 1403 ساعت 13:34

پس از اعتراض پرسنل پیمانکاری نفت نسبت به عدم تحقق وعده ها در خصوص پرداخت بن کارت به کارگران صنعت نفت ، نفت آنلاین با انتشار پستی با عنوان " قابل توجه آقای مهدی علی مددی: كار را كه كرد آنكه تمام كرد" خواستار تحقق قول های داده شده شد.


شایان ذکر است بازتاب گسترده گزارش نفت آنلاین در بین مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان مجلس باعث شد دکتر محمد کعب عمیر عضو کمیسیون انرژی که از شانس های اصلی ریاست این کمیسیون نیز می باشند در مکاتبه ای که یک رونوشت آن به نفت آنلاین ارسال شده بود خواستار تحقق وعده منابع انسانی نفت در پرداخت بن کارت‌ها شود.

دکتر کعب عمیر نفت
 و با گذشت مدت کوتاهی از مکاتبه نماینده شوش در مجلس ، ایشان امروز شخصا به وزارت نفت رفته و موضوع را از طریق معاون وزیر نفت پیگیری کردند و آقای علی مددی به آقای دکتر کعب عمیر و همچنين ضمن ارسال یادداشتی کوتاه به نفت آنلاین قول پرداخت بن کارت‌ها به پرسنل پیمانکاری در آینده بسیار نزدیک را دادند.
 
⬅️ پی نوشت: نفت آنلاین از پیگیری دقیق و هوشمندانه آقای دکتر کعب عمیر تقدیر و تشکر می نماید. قطعا دعای خیر کارگران صنعت نفت بدرقه راه این عضو کمیسیون انرژی خواهد بود. انشالله برای سایر مطالبات کارکنان در آینده نیز از ظرفیت آقای کعب عمیر استفاده خواهیم کرد.
بن کارت پرسنل پیمانکاری


کد مطلب: 30013

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/30013/پیگیری-عضو-کمیسیون-انرژی-بن-کارت-پرسنل-پیمانکاری-نفت-بزودی-پرداخت-خواهد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir