کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار با توجه به سوالات بی‌شمار مخاطبین نفت آنلاین:

اگر پزشکیان رئیس جمهور شود چه کسی وزیر نفت دولت چهاردهم خواهد شد؟

23 خرداد 1403 ساعت 9:45

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بحث و تبادل نظر در خصوص نام وزیر نفت دولت چهاردهم با احتمال پیروزی هر یک از کاندیداها به اوج خود رسیده است.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  با تایید صلاحیت پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ، وی از محمد جواد ظریف بعنوان وزیر خارجه خود در صورت پیروزی در انتخابات نام برد.

پس از انتشار این خبر گمانه زنی هایی در بعضی صفحات مجازی و در بین کارکنان صنعت نفت از بازگشت دوباره زنگنه به وزارت نفت در صورت پیروزی پزشکیان در انتخابات بوجود آمد و این موضوع باعث نگرانی هایی در بین خانواده بزرگ صنعت نفت شد.

لازم به ذکر است در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی ، بیژن نامدار زنگنه بمدت ۸ سال تصدی وزارت نفت را برعهده داشت و کارکنان خدوم صنعت نفت خاطرات خوبی در این دوره در ذهن خود ندارند.

جلوگیری از تعدیل مدرک کارکنان صنعت نفت، عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، حذف هزاران سمت در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت ، بلاتکلیفی کارکنان قراردادی ، عدم ساخت پالایشگاه ، جلوگیری از استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت ، عدم برگزاری آزمون استخدامی نفت و .... را می توان از دست آوردهای بزرگ زنگنه در ۸ سال وزارت در دولت روحانی دانست.

در پایان این گزارش امیدواریم جناب آقای پزشکیان که به صراحت از آقای ظریف بعنوان وزیر امور خارجه خود در صورت پیروزی در انتخابات نام برد ، در خصوص گزینه وزارت نفت نیز شفاف سازی نمایند تا اگر از بین کارکنان صنعت نفت کسی تصمیم به رای دادن به ایشان را داشت با دید بهتر و مناسب تری نسبت به انتخاب کاندیدای مد نظر خود اقدام نماید.


کد مطلب: 29995

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/29995/اگر-پزشکیان-رئیس-جمهور-شود-کسی-وزیر-نفت-دولت-چهاردهم-خواهد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir