کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست مخاطبین نفت آنلاین

اعطای وام قرض الحسنه به کارکنان قراردادی و سیاست یک بام و دو هوای مدیریت امور مالی شرکت ملی نفت ایران!!!

5 خرداد 1403 ساعت 19:37

پرسنل قراردادی نفت با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین می گویند حال که نوبت پرداخت وام قرض‌الحسنه به آنها رسیده است مالی شرکت ملی نفت روند پرداخت وام را متوقف کرده است!


به گزارش نفت آنلاین، با گذشت شش ماه از دریافت وام قرض الحسنه توسط مدیران نفتی در اوایل زمستان ۱۴۰۲ ، اکنون که نوبت به کارگران نگون بخت رسید ، مجددا داستان کلیشه ای موانع مقرراتی بهانه دست مدیران پایتخت نشین شد!!!

 
تعداد زیادی از کارکنان قراردادی شرکت ملی نفت با ارسال پیام هایی به رسانه نفت آنلاین از عدم دریافت وام قرض الحسنه گلایه مند شدند.
 
 این عزیزان می گویند به محض اینکه پس از ماه ها انتظار اکنون مشمول دریافت وام شده اند ، اما و اگرهای صورت گرفته در این خصوص باعث تلخ شدن کام آنها شده است!
 
شنیده ها حاکی از آن است که کارکنان قراردادی در سایر شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت بر اساس همین مصوبه شورای اداری و استخدامی، به صورت منظم و بر اساس امتیاز بندی در حال دریافت وام هستند اما مشمولین ماه جاری شرکت ملی نفت ایران ، با وجود اعطای سفته و ضمانت یک‌ کارمند رسمی، همچنان با بهانه های متفاوت روبرو هستند!!!!
 
رسانه نفت آنلاین یاد و خاطر شهید آیت الله رئیسی را گرامی میدارد و خاطر نشان میسازد،نگاه این شهید فقید اجرای عدالت و حمایت از قشر ضعیف جامعه بود که باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد.
 
انتظار این رسانه خبری از مدیران ارشد شرکت ملی نفت آن است که هر چه سریعتر نسبت به اما و اگرها در این خصوص پایان داده و نسبت به پرداخت وام قرض‌الحسنه پرسنل قراردادی نفت اقدام نمایند.
وام قرض‌الحسنه کارکنان قراردادی شرکت ملی نفت


کد مطلب: 29926

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/29926/اعطای-وام-قرض-الحسنه-کارکنان-قراردادی-سیاست-یک-بام-دو-هوای-مدیریت-امور-مالی-شرکت-ملی-نفت-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir