«بسم الله الرحمن الرحیم»
۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» است؛ روزی که قطعا نمی توان آن را تنها یک نام در برگی از تقویم برشمرد چرا که این مناسب سرفصلی از دانش و هنر ثمین ارتباطات است؛ سرفصلی که امروز سهم بسزایی در موفقیت سازمانهای مختلف دارد و به نبض حیاتی برای سازمانها مبدل گشته است.
به عبارت دیگر روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاعرسانی است و نقش تعیین کنندهای در افزایش آگاهی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد.
قطعا وظایف روابط عمومیها در ارائه خدمات فرهنگی، نصب بنر، همراهی با مدیر و انجام امور تشریفاتی، توجیه گری و تبلیغات محدود و محصور نیست؛ روابطعمومیها ستون های اصلی جهاد تبیین در کشور هستند و در روزگاری که دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند تا از یک سو با نقشه ها و جنگ ترکیبی خود علیه جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر شبهه افکنی و سیاه نمایی در رابطه با خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی افکار عمومی را مخدوش و مغشوش نمایند؛ این روابط عمومی ها هستند که باید برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان و تلاش گسترده آنها برای ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم که مهمترین سرمایه نظام اسلامی است، با همه توان به میدان بیایند و برای روشنگری و تبیین مجاهدت نمایند.
۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آنهایی است که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی پا در عرصهی جنگ روایتها گذاشتهاند لذا این روز ارزشمند را به فعالان پرتلاش عرصهی روابط عمومی تبریک میگویم و موفقیت روزافزون آنان را در راه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
امیر طرفیانی