کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست داوطلبان آزمون استخدامی نفت؛

علی رغم وعده علی مددی ، دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر نشد!

29 آذر 1401 ساعت 11:39

در حالی که معاون منابع انسانی نفت وعده انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت در پایان آذرماه را داده بود تا لحظه انتشار این خبر دفترچه آزمون هنوز منتشر نشده است.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، در حالی که معاون وزیر نفت ۱۵ آذر ۱۴۰۱ وعده انتشار دفترچه آزمون استخدامی نفت در پایان همین ماه را به داوطلبان داده بودند ، با توجه به اینکه فقط یک روز به پایان آذرماه مانده است تا لحظه انتشار این خبر هنوز دفترچه آزمون استخدامی نفت منتشر نشده است!

 
این موضوع باعث گله مندی صدها نفر از داوطلبان شده است و این عزیزان با ارسال پیام‌های بی‌شمار به نفت آنلاین از عدم تحقق وعده داده شده در خصوص انتشار دفترچه آزمون استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱ انتقاد کردند.
 
در خصوص میزان جذب نیز قبل از صدور مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور ، منابع انسانی وزارت نفت رسما اعلام کرد ۶۵۰۰ نفر جذب خواهند شد ، اما پس از صدور مجوز توسط سازمان مورد نظر تنها با جذب ۳۳۰۰ نفر موافقت شد که این انتقاد نیز توسط داوطلبان شده است که چرا تعداد پذیرش در آزمون پس از صادر شدن مجوز برگزاری توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و مشخص شدن میزان پذیرش اعلام نشد و قبل از صدور مجوز وعده جذب بیش از ۶ هزار نفر توسط وزارت نفت داده شد!
 
همانطور که قبلا تاکید کردیم جا دارد معاون محترم وزیر نفت و همه مدیران ارشد منابع انسانی نفت در خصوص همه موضوعات مربوط به منابع انسانی و آزمون استخدامی نفت فقط وقتی نسبت به تحقق آن مطمئن هستند نسبت به اعلام آن اقدام نمایند و از بیان احتمالات خودداری کنند تا این موضوع باعث گله مندی کارکنان نفت ، داوطلبان آزمون‌های استخدامی و ... نشود.
 
آزمون استخدامی وزارت نفت دفترچه آزمون مهدی علی مددی


کد مطلب: 27723

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27723/علی-رغم-وعده-مددی-دفترچه-آزمون-استخدامی-وزارت-نفت-منتشر-نشد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir