کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت نفت خبر داد:

مجوز برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۳۰۰ نفر در مشاغل تخصصی نفت صادر شد

شانا , 14 آذر 1401 ساعت 12:02

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو در مشاغل تخصصی صنعت نفت پس از دستور وزیر نفت و پیگیری و صدور مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.


به گزارش نفت‌آنلاین ، وزارت نفت اعلام کرد: به‌دنبال صدور مجوز استخدام نیرو از سوی جواد اوجی، وزیر نفت، با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، سرانجام شورای صدور مجوزهای استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور، روز یک‌شنبه (۱۳ آذرماه) در نشست خود مجوز جذب و استخدام بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر را صادر کرد. 

 
جذب این افراد در مقاطع و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز برای مشاغل تخصصی صنعت نفت، به‌ویژه در مناطق عملیاتی انجام می‌شود.
 
با صدور این مجوز، بنا شد دیگر اقدام‌ها و هماهنگی‌های اجرایی از جمله برگزاری آزمون استخدامی فراگیر از سوی اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری انجام شود.
 
در هفته جاری، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت از آمادگی برای برگزاری آزمون پس از صدور مجوزهای لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داده بود.
 
◀️ نفت آنلاین : صدور مجوز برای جذب بیش از ۳۳۰۰ نفر در حالی است که پیش از این وزارت نفت دولت سیزدهم رسما اعلام کرده بود در این آزمون بیش از ۶ هزار نفر جذب خواهند شد! همچنین این آزمون در حالی برگزاری آن قطعی شده است که دولت قبل ۸ سال تمام هیچگونه آزمون استخدامی‌ در وزارت نفت انجام نداده بود و برگزاری آن در اوایل فعالیت دولت سیزدهم قابل تقدیر و قدردانی می باشد.

توییت نفت‌آنلاین در خصوص ضرورت برخورد با مدیرانی که در ۸ سال دولت قبلی مانع برگزاری آزمون استخدامی نفت شدند! متاسفانه بعضی از این مدیران همچنان در دولت سیزدهم سمت دارند!

آزمون استخدامی نفت ترک فعل دولت روحانی

🔴🔴 جهت مشاهده آخرین آگهی های استخدامی صنعت نفت و انرژی و آخرین اخبار موثق برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت ۱۴۰۱ در کانال تلگرام نفت‌آنلاین عضو شوید/ جهت عضویت آی دی زیر را در بخش سرچ تلگرام وارد کنید:
🆔@naftonline


کد مطلب: 27622

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27622/مجوز-برگزاری-آزمون-استخدامی-جذب-۳۳۰۰-نفر-مشاغل-تخصصی-نفت-صادر

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir