تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
جمعی از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین خواستار تعیین تکلیف میزان افزایش سالیانه آیتم های بهبود معیشت نیروهای قراردادی مدت موقت نفت شدند.
کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین | عکس تزیینی است
کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین | عکس تزیینی است
جمعی از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین خواستار تعیین تکلیف میزان افزایش سالیانه آیتم های بهبود معیشت نیروهای قراردادی مدت موقت نفت شدند.

به گزارش خبرنگار نفت آنلاین در یکی از پیام های ارسال مخاطبین این رسانه خبری آمده است:

اینجانبان از نیروهای قراردادی مدت موقت در مناطق عملیاتی نفت در استان خوزستان هستیم . با گذشت بیش از هشت ماه از سال جدید هنوز وضعیت ترمیم و بروز رسانی کمک هزینه ایاب و ذهاب ، علی الحساب کمک رفاهی و بند ده ترمیم تخصصی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت توسط وزارت نفت مشخص نشده است. عدم افزایش این آیتم ها در حالی است که سال گذشته آیتم ها بصورت بسیار ناچیز افزایش پیدا کردند و این موضوع موجب گله مندی کارکنان قراردادی شده بود . حال با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال جدید و اینکه واقعا این دسته از کارکنان دست به گریبان مشکلات معیشتی سختی شده اند از مسئولین وزارتخانه خواستاریم هر چه سریعتر نسبت یه ابلاغ افزایشات سال جدید آنهم بصورت مناسب و طوری که رضایت کارکنان را جلب کنند اقدام نمایند. / با تشکر و سپاس از نفت آنلاین

نفت آنلاین : انشالله منابع انسانی نفت هر چه سریعتر نسبت به ابلاغ میزان افزایشات سال جدید ویژه نیروهای قراردادی آنهم بصورت چشمگیر و دندان گیری با توجه به میزان تورم موجود اقدام نماید و موجبات انگیزه و رضایت کارکنان را در محیط کار فراهم نماید.
https://naftonline.ir/news/22169/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
پیمان
با سلام به همه همکاران عزیز و عرض خدا قوت. بنده در یکی از پالایشگاه هایه کشور مشغول به انجام وظیفه هستیم .ولی متاسفانه بنده و ۴۵۰ نفر همکارم با مشکلات زیادی درگیر هستیم اولین و مهم ترین بند از مشکلاتمان مبلغ حقوق پرداختی میباشد .در کجایی دنیا یک استاد کار درجه یک مکانیک .ابزار دقیق پروژه و نوسازی و... رو دیدین که حقوق گروه پایه اداره کار رو بهش بدن اونهم با ۱۵ سال به بالا .کجا دیدن برایه افرادی استاد کار درجه یک کاری حق بیمه کارگر ساده رو بریزن حساب .از این درد ها زیاده بنده با ۱۵ سال سابقه۳ملیون ۷۰۰ با ۶۰ ساعت اضافه کار میگیرم .... قضاوت با شما
0