تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کارکنان پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران همانند همه کارکنان پیمانکاری وزارت نفت مشمول طرح طبقه بندی مشاغل هستند.
کارکنان پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین | NIDC
کارکنان پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین | NIDC
به گزارش نفت آنلاین به نقل از حفارنیوز اسفندماه سال گذشته بود که وزیر نفت بخشنامه بهبود معیشت ۱۰۶ هزار نفر از کارکنان پیمانکاری صنعت نفت را ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه طرح طبقه بندی مشاغل و بیمه تکمیلی گروهی ویژه ۱۰۶ هزار نفر از نیروهای پیمانکاری باید اجرایی شود.

با توجه به اینکه شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های دولتی و زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران می‌باشد کارکنان پیمانکاری این شرکت نیز مشمول این طرح خواهند شد.

 این طرح قرار بود از اول فروردین ماه ۹۸ اجرایی شود ولی متاسفانه تا امروز در هیچکدام از شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت اجرایی نشده است و دلایل تاخیر نیز مشخص نیست اما بر اساس پیگیری های صورت گرفته قرار است بزودی اجرایی شود.

بر اساس این طرح و اعلام رسمی وزارت نفت مبلغ ۸۰۰ تا یک میلیون تومان به هر یکی از نیروهای پیمانکاری وزارت نفت اضافه خواهد شد و علاوه بر آن کارکنان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است یک کانال خبری هفته گذشته از عدم اجرای این طرح در بعضی شرکت ها بالاخص شرکت ملی حفاری ایران خبر داده بود که  قویا این موضوع تکذیب می‌شود.
https://naftonline.ir/news/21965/
منبع : حفارنیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدعلی
باسلام.ای.کاش.این.طبقه.بندی.اجرانمیشد17سال راننده اقماری بودم تواین.شرکت.ملی.حفاری.امیدداشتیم.سه.سال.دیگربازنشست.میشوم.ولی.هیچ.این.عدالت.است.خدا.بانی.این.کاررابه.سزای.اعمالش.برسونه
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدعلی
باسلام.خدمت.زحمتکشان.نفت.انلاین.ای.کاش.این.طبقه.بندی.اجرانشده.بود.کارگربیچاره.شد.خیرنبینند
0