کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه وزارت نفت دولت سیزدهم:

فروشگاه های صنعت نفت را دوباه احیا کنید+ فیلم

22 خرداد 1402 ساعت 20:49

فروشگاه های زنجیره ای نفت با توسعه و ایجاد شهر های جدید نفتی در جنوب غرب ایران توسعه پیدا کرد و به فاصله کمی در مسجدسلیمان ، هفتکل ،اهواز، گچساران، آغاجاری و مناطق دیگر نیز ایجاد شدند.


فیلمی نوستالژیک از فروشگاه های صنعت نفت را مشاهده می کنید.

 
 این فروشگاه های زنجیره ای با توسعه و ایجاد شهر های جدید نفتی در جنوب غرب ایران توسعه پیدا کرد و به فاصله کمی در مسجدسلیمان ، هفتکل ،اهواز، گچساران ،آغاجاری و مناطق دیگر نیز ایجاد شدند.
 
فروشگاه ها در دو شیفت صبح و بعدازظهر به ارائه خدمات به خانواده های کارکنان می پرداختند و خصوصا در اول و پانزدهم هرماه که حقوق کارکنان واریز می شد ،مشتریان بیشتری داشتند.
 
این فروشگاه های زنجیره ای در حالی در مناطق نفتخیز ایران تاسیس و فعالیت می کردند که هنوز از این نمونه فروشگاه های بزرگ در دیگر نقاط ایران و حتی پایتخت،خبری نبود!
 
فروشگاه ها تا اواخر دهه هفتاد با نام سازمان تعاون مصرف صنعت نفت نیز فعالیت می کردند که متاسفانه با پیگیری های صورت گرفته وزیر وقت نفت به کار آنها پایان داده شد.
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : آیا بهتر نیست وزارت نفت فروشگاه های نفت را مجددا احیا کند؟ لازم به ذکر است سایر وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی نیز برای خودشان فروشگاه های اختصاصی در قالب طرح هایی مثل لیزینگ ، تعاونی مصرف و ... دارند....


کد مطلب: 28604

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/video/28604/فروشگاه-های-صنعت-نفت-دوباه-احیا-کنید-فیلم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir