کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نفتی ها در بهشتند یا معلمان؟

13 خرداد 1396 ساعت 8:35


مقایسه شرایط و ساعات کار فرهنگیان عزیز با کارکنان غیور و زحمتکش وزارت نفت:

* ۳ ماه تابستان برای فرهنگیان محترم تعطیل،برای نیروهای شرکت نفت افزایش فشار کار و اوج کارهای تعمیراتی و تولید و فرآورشی در کنار گرما و شرجی و گرد و غبار.

* فرهنگیان عزیز حدود ۱ ماه عید نوروز تعطیل (از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین)، اما زحمتکشان بی ادعای شرکت ملی نفت درصورت عدم کمبود نیرو و نیز نبود شرایط اضطرار فقط یک هفته تعطیلات نوروز (البته بغیر از نیرو های اقماری و شیفتی که اکثر نیروهای شرکت نفت را تشکیل می دهند و مشمول این مرخصی نمی شوند.)

*فرهنگیان محترم ۳ماه تعطیلی پنج شنبه و جمعه (جمعا ۹۶ روز) ، ولی سربازان بی ادعای شرکت نفت فقط در بخش های ستادی مشمول این تعطیلی می شوند که این افراد حدوداً ۱۵ درصد کل کارکنان شرکت نفت را تشکیل می دهند و بخش های عملیاتی فقط در صورت نبود تعمیرات ویا نبود اضطرار به صورت گردشی دو جمعه در ماه تعطیل می باشند.

* فرهنگیان محترم ۱ماه تعطیلات رسمی را به موارد بالا اضافه کنند، مجموعا ۸ ماه تعطیلی دارند و فقط ۴ ماه سرکار حضور دارند.این ۴ ماه به جز تعطیلی گردوخاک و برف و باران است، این در حالی است که کارکنان زحمتکش و مظلوم شرکت نفت نه تنها در گرما یا گرد و غبار یا دیگر شرایط بدون تعطیلی مشغول به کارند بلکه تمامی مناطق عملیاتی، اقماری و شیفتی نیز در تمامی روزهای تعطیل رسمی مشغول کار هستند .

* ساعات کار فرهنگیان محترم ازساعت ۸ صبح تا ۱۳ ، ولی کارکنان شرکت نفت از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ برای کارکنان اقماری و از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ برای دیگر کارکنان.

با توجه به این شرایط، لابد فرهنگیان عزیز استحقاق قیاس شرایط کار و حقوق خود با کارکنان شرکت نفت را دارند که اینگونه بر این وزارت خانه و کارکنانش می تازند. و احتمالا این از وطن دوستی، ولایت مداری و حُجب و حیای کارکنان نفت نیست که چیزی بر زبان نمی آورند…!!

” لطفا کمی  تفکر ، صداقت،احترام و عدالت چاشنی نظرات و سخنانتان کنید و برای کسب حقوق به ظاهر ضایع شده ی خود، کارکنان محترم و وطن پرست و انقلابی نفت را پلکان خود نکنید. ”

از طرف کارکنان بی ادعا و پر تلاش و غیرمازاد وزارت نفت / متن برگرفته از وب سایت کانون فارغ التحصیلان نفت


کد مطلب: 992

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/992/نفتی-بهشتند-یا-معلمان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir