کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قول انتخاباتی وزارت نفت دولت تدبیر و امید به نیروهای قراردادی مدت موقت نفت که محقق نشد!!

18 فروردين 1397 ساعت 1:51




به گزارش نفت آنلاین ، روز ٢٨ دیماه سال گذشته خبری در سایت رسمی شرکت ملی نفت ایران از طرف دکتر خلیلی معاون امور عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت اعلام شد که نوید بخش روزهای خوب برای نیروهای قراردادی مدت موقت نفت بود.

در این خبر دکتر خلیلی از عنایت ویژه و حسن نظر وزیر محترم نفت نسبت به نیروهای قراردادی و از تشکیل کمیته ای برای بررسی و ساماندهی این نیروها و همچنین وضعیت حقوقی شان خبر دادند.

معاون مدیرعامل نفت در این خبر منتشره با تاکید بر اینکه حقوق کارکنان مدت موقت نفت باید در چارچوب نظامی انگیزشی تعریف شود ، از پرداخت مبلغی """"ترمیمی"""" تا سقف یک میلیون تومان به کارکنان قراردادی در چارچوب کمک به معیشت آنان تا پیش از پایان سال خبر داد.

بعد از اعلام این خبر موجی از انگیزه و خوشحالی در بین نیروهای قراردادی موقت نفت بوجود آمد ، اما با پایان سال 95 و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هنوز وعده داده شده به انجام نرسیده و این نیروهای خدوم صنعت نفت همچنان در انتظار برآورده شدن این وعده می باشند.

امید است با توجه به نزدیک شدن به پایان کار دولت یازدهم وعده های داده شده که صرفا و قطعا این وعده ها انتخاباتی و در جهت کشاندن این نیروهای مظلوم به سمت دولت مطبوع خود بوده به سرانجام رسیده و این نیروها که در سخت ترین شرایط کاری و حقوقی قراردارند به آنچه که استحقاق آنرا دارند نزدیکتر بشوند.


کد مطلب: 667

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/667/قول-انتخاباتی-وزارت-نفت-دولت-تدبیر-امید-نیروهای-قراردادی-مدت-موقت-محقق-نشد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir