کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انجام ۴۴ عملیات جابجایی دستگاه های حفاری خشکی حفاری

16 مرداد 1397 ساعت 7:36


رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران از انجام  ۴۴ عملیات جابجایی دستگاه های حفاری خشکی در چهار ماه نخست سال جاری در محورهای کشور خبر داد .

به گزارش نفت آنلاین ، فواد عماد در توضیح بیشتر در این باره، عملیات جابجایی دستگاه های حفاری را کاری تخصصی عنوان که توسط گروه های با تجربه و براساس استانداردهای خاص صورت می پذیرد .

وی گفت: جابجایی هر دستگاه حفاری به طور میانگین بوسیله یکصد و بیست دستگاه خودرو کشنده و بخشی در قالب محموله های ترافیکی انجام می شود .

عماد افزود: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال پنج هزار و ۱۷۲ محموله شامل تجهیزات تفکیک شده دستگاه حفاری و متعلقات مربوط و همچنین کالا و مواد از جمله سوخت مورد نیاز ژنراتورهای دستگاه به موقعیت های عملیاتی استقرار دکل های حفاری انتقال یافت .

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: کارکنان سختکوش این بخش که زیر مجموعه مدیریت خدمات شرکت است در مدت پیش گفته دستگاه های حفاری و ضمائم آن را  بر اساس برنامه تدوین شده از سوی معاونت های مدیرعامل در عملیات حفاری و پروژه های حفاری در موقعیت استان خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس جابجا کردند .

وی گفت: از مجموع ۴۴ مورد جابجایی ۳۷ مورد در سطح استان خوزستان، شش مورد  استان کهگیلویه و بویر احمد و یک مورد استان فارس بوده است .

عماد با بیان اینکه این تعداد حمل و نقل در جمع در مسافت پنج هزار و ۴۸۴ کیلومتر صورت گرفت، توضیح داد: جابجایی دکل ها در موقعیت میادین نفتی آزادگان جنوبی ، اهواز، آغاجاری، آب تیمور، شادگان، کرنج، کارون، قلعه نار، بی بی حکیمه و همچنین موقعیت اکتشافی خنج انجام شد که بخشی از جاده های دسترسی کوهستانی و سخت گذر می باشد .


کد مطلب: 6565

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/6565/انجام-۴۴-عملیات-جابجایی-دستگاه-های-حفاری-خشکی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir