کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان پرداخت پاداش به کارکنان نفتی/ شرط پرداخت پاداش به کارکنان پیمانکاری

28 فروردين 1396 ساعت 14:59


به گزارش نفت آنلاین , «علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره جزئیات پرداخت پاداش یک ماه حقوق و مزایا به کارکنان شرکت های عملیاتی تابع شرکت ملی نفت ایران، گفت: این پاداش مشمول کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین و مدت موقت شرکت ها خواهد شد.

معاون وزیر نفت در خصوص پرداخت پاداش به کارکنان پیمانکاری این شرکت ها هم اظهار داشت: چنانچه در سقف قراردادهای آنها دیده شده بود، امکان پرداخت پاداش امکان پذیر بوده و از نظر شرکت ملی نفت ایران بلامانع است.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت در خصوص زمان پرداخت پاداش هم بیان کرد: سال گذشته منابع مالی و به اصطلاح ذخیره آن را گرفتیم و هم اکنون در حال انجام هماهنگی پرداخت هستیم که پیش بینی می شود اواسط اردیبهشت ماه به حساب کارکنان واریز شود.

کاردر با بیان اینکه این پاداش قانونی بوده و مطابق با ماده 50 است و سال گذشته هم در مجمع شرکت ملی نفت ایران به تصویب رسید و ابلاغ شد، افزود: این پاداش به دلیل افزایش تولید و صادرات نفت خام، صفر شدن ذخیره میعانات گازی روی آب، راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی و افزایش ظرفیت تولید گاز بوده است.

همچنین شایان خاطر میشود طی روزهای گذشته در نامه زنگنه خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آمده است: به استناد به تفویض اختیار اینجانب در جلسه عمومی شرکت ملی نفت ایران در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۹۵ در خصوص پرداخت یک‌ماه حقوق و مزایا شرکت ملی نفت ایران بدینوسیله با پرداخت پاداش موافقت می‌گردد. ایلنا


کد مطلب: 392

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/392/زمان-پرداخت-پاداش-کارکنان-نفتی-شرط-پیمانکاری

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir