کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیم نگاه نفت آنلاین به بزرگترین حامی کارکنان نفت در مجلس یازدهم

چرا مجتبی یوسفی باید در مجلس دوازدهم حضور داشته باشد؟

10 اسفند 1402 ساعت 1:13

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم و نماینده اهواز از جمله نمایندگانی بود که بیشترین تلاش را برای تحقق مطالبات پرسنل نفت در سال های گذشته انجام داد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، یکی از وظایف کمیسیون انرژی مجلس دفاع از حق و حقوق کارکنان صنعت نفت است. اما در سال های گذشته کوچکترین دفاعی توسط اعضای کمیسیون از پرسنل پرتلاش صنعت نفت نشد!

 
اما در سایه بی توجهی اعضای کمیسیون انرژی به کارکنان نفت ، مجتبی یوسفی بعنوان نماینده مردم اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس همیشه یار و همراه نفتی ها در صحن علنی مجلس بود.
 
یوسفی بارها در مقابل دیدگان نمایندگان مجلس از سختی کار پرسنل نفت سخن گفت و تمامی تلاش خود را برای تحقق مطالبات کارکنان انجام داد.
 
از جمله این تلاش ها می توان به پیگیری جهت زنده شدن پروژه خاموش ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز ، انجام ده ها مکاتبه در خصوص اجرای ماده ۱۰ با وزارت نفت ، پیگیری رفع مشکلات مالیاتی کارکنان از طریق دولت ، تلاش برای تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف پیمانکار نیروی انسانی ، پیگیری عملی و جدی از سازمان خصوصی سازی جهت خروج شرکت ملی حفاری از لیست شرکت های در حال واگذاری، انجام چندین مکاتبه با وزارت نفت جهت تخصیص بن کارت و نفت کارت به کارگران زحمت کش نفت ، تلاش جهت برداشتن سقف حقوق کارکنان نفت و ده ها پیگیری دیگر اشاره کرد.
 
شاید باورش سخت باشد ، اما تمام پیگیری های نام برده شده توسط کسی انجام شد که عضو کمیسیون انرژی نیست و اسناد و تصاویر مکاتبات و فیلم های مرتبط با موضوعات مطرح شده تماما در آرشیو وب سایت نفت آنلاین موجود می باشد.
 
یوسفی در مجلس یازدهم ثابت کرد درست است که عضو کمیسیون انرژی نیست و وظیفه ای در قبال پیگیری مطالبات کارکنان نفت و خانواده بزرگ صنعت نفت ندارد ، اما می تواند صدای آنها را بشنود و در سایه بی توجهی اعضای کمیسیون انرژی یک نماینده خدمت گذار برای پرسنل پرتلاش صنعت نفت باشد.
 
نفت آنلاین در انتخابات مجلس دوازدهم سیاست بی طرفی خود را حفظ می کند ، اما بی انصافی است از نماینده ای ننویسیم که ۴ سال تمام در کنار کارکنان نفت و صدای آنها در صحن علنی مجلس بود.
 
قطعا حضور نماینده جوان نفتخیز ترین منطقه کشور در مجلس دوازدهم می تواند مطالبات برجای مانده پرسنل را تحقق یابد و امیدواریم کارکنان نفت در انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری اصلح ترین افراد را انتخاب کنند تا بهترین ها وارد مجلس دوازدهم شوند و قطعا حضور افرادی که سابقه دفاع از پرسنل نفت را در کارنامه خود دارند برای آینده صنعت نفت کشور بسیار خوشایند خواهد بود.


کد مطلب: 29547

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/29547/چرا-مجتبی-یوسفی-باید-مجلس-دوازدهم-حضور-داشته-باشد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir