تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
نفتی ها در بهشتند یا معلمان؟
مقایسه شرایط و ساعات کار فرهنگیان عزیز با کارکنان غیور و زحمتکش وزارت نفت:

* ۳ ماه تابستان برای فرهنگیان محترم تعطیل،برای نیروهای شرکت نفت افزایش فشار کار و اوج کارهای تعمیراتی و تولید و فرآورشی در کنار گرما و شرجی و گرد و غبار.

* فرهنگیان عزیز حدود ۱ ماه عید نوروز تعطیل (از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین)، اما زحمتکشان بی ادعای شرکت ملی نفت درصورت عدم کمبود نیرو و نیز نبود شرایط اضطرار فقط یک هفته تعطیلات نوروز (البته بغیر از نیرو های اقماری و شیفتی که اکثر نیروهای شرکت نفت را تشکیل می دهند و مشمول این مرخصی نمی شوند.)

*فرهنگیان محترم ۳ماه تعطیلی پنج شنبه و جمعه (جمعا ۹۶ روز) ، ولی سربازان بی ادعای شرکت نفت فقط در بخش های ستادی مشمول این تعطیلی می شوند که این افراد حدوداً ۱۵ درصد کل کارکنان شرکت نفت را تشکیل می دهند و بخش های عملیاتی فقط در صورت نبود تعمیرات ویا نبود اضطرار به صورت گردشی دو جمعه در ماه تعطیل می باشند.

* فرهنگیان محترم ۱ماه تعطیلات رسمی را به موارد بالا اضافه کنند، مجموعا ۸ ماه تعطیلی دارند و فقط ۴ ماه سرکار حضور دارند.این ۴ ماه به جز تعطیلی گردوخاک و برف و باران است، این در حالی است که کارکنان زحمتکش و مظلوم شرکت نفت نه تنها در گرما یا گرد و غبار یا دیگر شرایط بدون تعطیلی مشغول به کارند بلکه تمامی مناطق عملیاتی، اقماری و شیفتی نیز در تمامی روزهای تعطیل رسمی مشغول کار هستند .

* ساعات کار فرهنگیان محترم ازساعت ۸ صبح تا ۱۳ ، ولی کارکنان شرکت نفت از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ برای کارکنان اقماری و از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ برای دیگر کارکنان.

با توجه به این شرایط، لابد فرهنگیان عزیز استحقاق قیاس شرایط کار و حقوق خود با کارکنان شرکت نفت را دارند که اینگونه بر این وزارت خانه و کارکنانش می تازند. و احتمالا این از وطن دوستی، ولایت مداری و حُجب و حیای کارکنان نفت نیست که چیزی بر زبان نمی آورند…!!

” لطفا کمی  تفکر ، صداقت،احترام و عدالت چاشنی نظرات و سخنانتان کنید و برای کسب حقوق به ظاهر ضایع شده ی خود، کارکنان محترم و وطن پرست و انقلابی نفت را پلکان خود نکنید. ”

از طرف کارکنان بی ادعا و پر تلاش و غیرمازاد وزارت نفت / متن برگرفته از وب سایت کانون فارغ التحصیلان نفت

https://naftonline.ir/news/992/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
با سلام خدمت همه تلاشگران عرصه نفت
من به عنوان یک فرهنگی متن بالا را مطالعه کردم و در جواب چند نکته را لازم دانستم به عرض برسانم
اول اینکه نویسنده این متن گویا مدتی معلم بوده یا با یک معلم دم خور بوده چون خیلی دقیق از چند و چون کار فرهنگیان اطلاع دارد
مدت کارکرد معلم ها را کمی اشتباه حساب کرده چون تعطیلی ها پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی دیگر را که در تابستان و تعطیلات عید همپوشانی دارد را دوبار به پای ما حساب کردی برادر
بگذریم من خودم را میگیم در سال 4 ماه بیشتر کار نمی کنم ولی این 4 ماه توزیع شده در 9 ماه سال عملا استفاده انچنانی که دیگران فکر میکنند نمیشود از فرصت ها کرد ( هر چند من به نحوه احسن از این فرصت ها استفاده می کنم) ولی این شرایط برای نزدیک به یک میلیون فرهنگی مشابه من نیست .
کل دریافتی من با 21 سال سابقه و مدرک مهندسی در سال 95 نزدیک به 23 میلیون شده تاکید میکنم کل دریافتی حقوق و عیدی و ....... حالا کدام یک از پرسنل زحمت کش نقت حاضر است من این بهشت را به او بفروشم یا حداقل 1 سال اون به بهشت ما بیاد و ما به جهنم شما البته با تمام امکانات جهنم شما و بهشت ما
پاداش پایان خدمت یک شرکت نفتی ، امکانات بیمه درمانی ، امکانات رفاهی و غیره بماند پیشکش خودتان

البته اگر بتوانید 1 روز سر کلاسهایی که ما میریم دوام بیارید
feedback
Iran, Islamic Republic of
معلم
دوست من اولا اطلاع پیدا کن بعد این همه تعطیلی رو به پای معلمای عزیز بیار. حالا شرکت نفت تعطیلی نداره. مخابرات و برق و بیمه و امثالهم کع تعطیلی دارن که در بدو ورود بهشو دوتومن ب بالا میدن. ثانیا ما هم مثل همین شرکت نفتیا که تعطیلی ندارن ما بجاش در روستا هایی که ن اب هست و نه علف باید بریم خدمت کنیم. و ثالثا در کلاس درس فشارهایی که معلمان عزیز متحمل میشن روحی هست و اکثرا هم دارن بدلیل سر صدای زیاد دانش اموز و ..... رابعا ما همه مون عصرا داریم طرح درس اماده میکنیم و مواد انوزشی برا فردا مون اماده میکنیم که فردا چیزی داشته باشیم بگیم خامسا این حقوقی کع به معلما میدن در حد سر کلاس موندن هست نه بیرون کلاس دنبال علم و اموزش برای کلاس درس بود سادسا و اخرا همونجوری که وجود بی وقفه شما لازمه برا پیشرفت و ثروت کشور وجود ماها هم اگه بیشتر از شما نباشه کمترم نیس گل من تا ی همچین کسایی رو تربیت کنیم که بشن مهندس و نویسنده که بعد علیه خودمونم شعار بدن.
تازه ترين نظرات
0