تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
◀️دومین رویداد استارت‌آپ دموی صنعت گاز، ۲۸ مهرماه امسال در ساختمان شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

◀️دستگاه هات‌تپ (HOT TAP) برای لوله‌های انتقال گاز سایز ۵۶ اینچ در منطقه ۵عملیات انتقال گاز به صورت اولیه راه‌اندازی شد.

◀️معاون وزیر نفت در امور پالایش ‌و پخش در حکمی حمیدرضا کریمی‌جعفری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران منصوب کرد.

◀️مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: با تولید حداکثری در مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت ملی گاز ایران مشکلی برای تأمین گاز کشور در زمستان پیش ‌رو نخواهد داشت.

◀️دستگاه حفاری ۷۰ فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در نتیجه تلاش کارکنان دوستدار محیط زیست، به عنوان نخستین دکل سبز شرکت شناخته شد.

◀️طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی به صورت عادی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

◀️سامانه کنترل توربین‌های تایفون SGT۱۰۰ در مرکز انتقال نفت شهید چمران با همکاری یکی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی طراحی و راه‌اندازی شد.

◀️قیمت نفت خام سنگین ایران در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۵ دلار و ۱۴ سنت برای هر بشکه افزایش یافته است.

◀️رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه متنوع فرآورده‌های هیدروکربوری بود.

◀️مدیرعامل پالایشگاه شرکت پالایش گاز پارسیان، این پالایشگاه را نسبت به جامعه پیرامون خود مسئول دانست و گفت: پالایشگاه پارسیان همواره در کنار مردم و یاری‌گر آتش‌نشانان است.

◀️مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از اجرای بیش از ۴۸۵ کیلومتر شبکه گاز در این استان در نیمه نخست امسال خبر داد که بر اساس آن، طول شبکه گاز این استان به بیش از ۲۰ هزار کیلومتر رسیده است.

◀️مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ارائه طرحی برای سی‌ان‌جی‎سوز شدن ۲۴۰ هزار خودروی دیزلی در کشور خبر داد.

◀️سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نشست عصر دیروز کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر نفت را تشریح کرد و گفت: در این نشست پرسش سه نماینده از وزیر نفت بررسی شد.

https://naftonline.ir/news/9652/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0