تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
آگهی استخدام ۳۱۰ نفر در شرکت پالایش نفت بندرعباس (سهامی عام)/ مهرماه ۹۷
نفت آنلاین//شرکت پالایش نفت بندرعباس با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولید فرآورده های نفتی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی، در نظر دارد بمنظور تامین نیروی انسانی خود در واحدهای ستادی/عملیاتی/مهندسی تعداد ۳۱۰ نفر از داوطلبان مردواجد شرایط (با توجه به شرایط کاری در پالایشگاه نظیر نوبتکاری، انجام مستمر تعمیرات اساسی و...)را در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته های مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش در چهارچوب قانون کار و تامین اجتماعی به صورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.



۱- شرایط عمومی داوطلبان

۱-۱-        تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

۱-۲-        التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۱-۳-        عدم سوء پیشینه کیفری

۱-۴-        دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم در زمان ثبت نام

۱-۵-        داشتن تندرستی وتوانایی کامل جسمانی، نداشتن کور رنگی و عدم اعتیاد به مواد مخدر به تائید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان و یا مرکز بهداشت مورد تائید شرکت پالایش نفت بندرعباس

۱-۶-         عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتیو مراکز وابسته، مؤسسات، شرکتها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت بکار

۱-۷-        حداکثر سن داوطلبانثبت نام۳۲ سال(متولدین ۰۱/۰۷/۶۵ به بعد) نفت آنلاین naftonline

تبصره ۱: برای دارندگان کارت پایان خدمت، مدت زمان خدمت نظام وظیفه (تا حداکثر ۲سال) به حداکثر سقف سنی افزوده می شود.

تبصره۲: داوطلبی که دارای سابقه کار درقراردادهای پیمانکاری مستمر شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی باشد و در زمان ثبت نام در آزمون استخدامی، شاغل بکار در این شرکت بوده و عملکرد وی مورد رضایت مسئولین مربوطه در پالایشگاه قرارگرفته باشد، متناسب با مدت سابقه کار وی، تا سقف ۵ سال به حداکثر سن مجازایشان اضافه خواهد شد.

با در نظر گرفتن تبصره های فوق، تحت هیچ شرایطی سن داوطلبنباید از۳۹(سی ونه)سال تمام بیشتر باشد.

۱-۸-        سپردن تعهد نامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت بندرعباس بمدت ۱۰ سال تمام

 

۲-  سایر شرایط و تذکرات لازم

۲-۱-        شرکت هیچگونه تعهدی در قبال تأمین اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

۲-۲-        برقراری سرویس ایاب و ذهاب از مناطق مرکزی بندرعباس به پالایشگاه و بالعکس خواهد بود.

۲-۳-        ارزش تحصیلی پذیرفته شدگان مطابق مدارک تحصیلی خواهد بود که در زمان ثبت نام و شرکت در آزمون ارائه نموده اند. بنابراین به مدارک تحصیلی بالاتر که در بدو اشتغال بکار یا حین خدمت ارائه گردد هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی لیسانس و کاردانی در رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲-۴-        خانواده های معزز شهدا و مفقودین، آزادگان، جانبازان و رزمندگان طبق ضوابط و مقررات موضوعه از امتیازات مربوطه برخوردار خواهند شد.

۲-۵-        در شرایط یکسان، اولویت جذب با داوطلبان بومی استان هرمزگان، خانواده معظم شهدا(فرزندان) فرزندان جانبازان بالاتر از ۲۵درصد(حالت اشتغال) و آزادگان با بیش از یکسال اسارت می باشد.

تبصره:داوطلب بومی به فردی اطلاق میشود که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

الف – محل تولد و صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.

ب – حداقل دومقطع تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را در استان هرمزگان طی کرده باشند و یا همسر وی متولد استان هرمزگان باشد.

۲-۶-         افرادی که در آزمون کتبی/ مصاحبه فنی/ تخصصی/ گزینش و معاینات طب صنعتی موفق به کسب نمره قبولی شده اند بایستی قبل از آغاز دوره آموزشی و شروع بکار تعهدات محضری و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می گردد ارائه نمایند.

۲-۷-        در صورت انصراف پذیرفته شدهاز ادامه خدمت در شرکت پس از طی کردن دوره های آموزشی، کلیه هزینه های آموزشی، خدماتی و سایر هزینه های مرتبط به تشخیص شرکت از انصراف دهنده و یا ضامن وی وصول خواهد شد.

۲-۸-        نتایج آزمون کتبی بصورت ۵/۲ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق جذب ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی/ تخصصی، معاینات طب صنعتی و گزینش و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد. بنابراین شرکت پالایش نفت بندرعباس هیچگونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت ریزش یا انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره براساس اولویت امتیازات مکتسبه جایگزین خواهند شد.

۲-۹-        مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۴/۷/۹۷ باشد، به هیچ وجه مورد تائید و پذیرش قرار نخواهد گرفت.

۲-۱۰-    مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از فرآیند جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب (قرارداد)، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.

۲-۱۱-    مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بایستی به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۲-۱۲-    مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور باید به تائید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

۲-۱۳-    مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه قابل قبول خواهد بود.

۲-۱۴-    مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور صادر گردیده باشد.

۲-۱۵-    دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است.

۲-۱۶-    فارغ التحصیلان در مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در آزمون استخدامی مقاطع پائین تر را نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت، از انجام مراحل استخدامی محروم شده ودر صورت استخدام، قرارداد استخدامی ایشان فسخ خواهد شد.

۲-۱۷-    چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیرواقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در آزمون نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی(حتی در صورت پذیرش در آزمون واشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت

۲-۱۸-    قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

 

۳- مراحل و مدارک موردنیاز جهت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از روز شنبه مورخ ۱۴/۷/۹۷ لغایت دوشنبه ۳۰/۷/۹۷ با مراجعه به سایتwww.hormozgan.ac.ir  انجام می پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت. مراحل ثبت نام به صورت ذیل است:

۱-    مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی www.hormozgan.ac.ir

۲-    تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور

۳-    ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ *۳ با حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت را اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.

۴-    ارسال اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت باشد.

۵-    ارسال اسکن کارت ملی با حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت

۶-   پرداخت وجه ثبت نام: واریز مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ریال (پانصد هزار ریال)بعنوان حق ثبت نام بحساب شماره۴۰۰۱۰۹۴۹۰۳۰۲۵۳۲۲بانک مرکزی با کد شناسه۳۵۵۰۹۴۹۶۲۱۲۲۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۳۰۲۴۰ بنام دانشگاه هرمزگان (قابل واریز از تمامی شعب کلیه بانکها).

    شماره شبا: IR۶۸۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۹۴۹۰۳۰۲۵۳۲۲

ضمنا در زمان ثبت نام باید اسکن فیش واریزی پیوست گردد که حجم فایل آن نباید بیشتر از ۸۰ کیلو بایت باشد.

تذکر ۱: نام پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام متقاضی شرکت در آزمون یکسان باشد.ضمنا در هنگام واریز هزینه ثبت نام، درج کد شناسه در فیش واریزی الزامی بوده و بدون ثبت کد شناسه، امکان واریز هزینه وجود ندارد.

 

تذکر ۲: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد.نفت آنلاین

تذکر ۳: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمنا ثبت نام بصورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکر ۴:داوطلبان باید پس از ثبت نام، بطور مستمر به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

تذکر ۵: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدرک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

تذکر ۶: هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع و رشته را دارد.

تذکر ۷: باتوجه به اینکه شرکت پالایش نفت بندرعباس به بخش خصوصی واگذار شده است امکان انتقال جذب شدگان به سایر واحدهای نفتی و یا ارگانهای دولتی و تبدیل وضعیت آنها از قراردادی به رسمی وجود ندارد.

تذکر بسیار مهم: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب بصورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وب سایت ثبت نام مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع از داوطلب از مراحل و جزئیات جذب موجب هیچگونه حقی برای وی نمی گردد. ضمنا به اطلاع می رساند تمامی اطلاعیه ها منحصرا از طریق سایت ثبت نام انجام خواهد شد.

۴-  زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز سه شنبه مورخ ۰۸/۰۸/۹۷  لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۰۸/۹۷ از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است.

۵-  زمان و محل برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۱۱/۰۸/۹۷ در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

۶-  مواد آزمون

آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می‌گردد. مواد آزمون های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذکر شده است.

https://naftonline.ir/news/9636/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نیما کلبادی
مهندسی کامپیوتر گرایشش چیه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
معمولا وقتی گرایش قید نمیشه، منظور همه گرایش هاست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
یه سوال مهم ... کسیمیدونه پالایشگاه بندرعباس شرایط کاریش چجوریه ؟ یعنی ۱۴ روز ۱۴ روزه یا نه ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علب
اقماری نیست.
feedback
United States
کوروش
رشته برق کدوم گرایش ها رو میخواد؟ الکترونیک هم شاملش میشه یا نه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
سلام
دانشگاه نفتی ها میتونن تو این آزمون شرکت کنن؟
feedback
United States
حسن
بابا همش فرمالیته است می خوان یه پولی در بیارن.
0