تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
◀️مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: با تولید حداکثری در مجتمع گاز پارس جنوبی شرکت ملی گاز ایران مشکلی برای تأمین گاز کشور در زمستان پیش ‌رو نخواهد داشت.

◀️عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه ریزی بیش از ۸۰۰ دستور کار تعمیراتی با تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش این پالایشگاه آغاز شد.

◀️دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان بوشهر گفت: مشکل سوخت شناورهای سنتی استان بوشهر با پیگیری‌های استاندار برطرف شد.

◀️مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال گفت: خط لوله آسیب‌دیده در اثر رانش زمین در سوادکوه استان مازندران ترمیم شد و امروز فعالیت خود را ازسر می‌گیرد.

◀️دبیرستان ۷ کلاسه جهاد روستای مشرحات در بخش غیزانیه اهواز که به همت بسیجیان پایگاه مقاومت شرکت نفت و گاز کارون بهسازی و بازسازی شده بود، یکشنبه ۸ مهرماه افتتاح شد.

◀️دو مقاله تهیه شده از سوی یکی از کارشناسان ارشد اداره نمودارگیری سطحی مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران که با همکاری یکی از اساتید و یک دانش آموخته دانشگاه صنعت نفت تهیه گردیده است در دو سایت و نشریه تخصصی معتبر بین المللی انتشار یافت.

◀️معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی مهندسی از ارایه سه هزار و ۵۶۶ مورد خدمات جانبی صنعت حفاری به دستگاه های حفاری و چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

https://naftonline.ir/news/9466/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0