تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
آخرین خبر در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت در خوزستان
به گزارش پایگاه خبری نفت آنلاین ، عامر کعبی  مشکلات معیشتی و وضعیت اقتصادی مردم را اولویت اصلی مجلس دانست و گفت: مصوبات مجلس باید برای بهبود معیشت مردم باشد و وقت مجلس برای کاهش مشکلات مردم صرف شود.

وی افزود: هنگامی که قانونی تصویب می شود مردم باید بدانند که این قانون چه تاثیری بر بهبود معیشت آنها می گذارد ضمن اینکه بسیاری از قوانین اضافه هستند و یا با یکدیگر تداخل دارند.

کعبی اظهار کرد: ما در خوزستان سال‌ها است انباشت مشکلات داریم؛ بدی آب و هوا، مشکلات آب و محیط زیستی معضل اشتغال و بسیاری از مسایل ریز و درشت دیگر، سبب مهاجرت مردم از استان شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه که در مجلس دهم تصویب شد با توجه به حجم مشکلات منطقه و افزایش انگیزه مردم به ماندن نمایندگان خوزستان اصرار داشتند که افزایش حقوق کارکنان در این استان با توجه به موضوع حق بدی آب و هوا تصویب شود.

کعبی گفت: خوشبختانه در ماده ١١٢ برنامه ششم توسعه که در سال ٩۵ به تصویب مجلس دهم رسید حق بدی آب و هوا را برای کارکنان خوزستان از ٧ تا ٩ درصد به ٢٠ تا ٢۵ درصد افزایش دادیم و این افزایش حقوق از امسال باید توسط دولت اجرایی شود.

وی افزود: در بند دیگری از این مصوبه دولت مکلف شده تا ردیف متمرکزی برای جبران عقب ماندگی ها و ارتقای شاخص های مناطق عملیاتی دفاع مقدس اختصاص دهد، به نحوی که اعتبارات هر سال ١٠ درصد افزایش داشته باشد تا به میزان مطلوب شاخص های برخورداری برسد.خبرگزاری مهر

https://naftonline.ir/news/8417/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0