تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
پیام مهم کارکنان صنعت نفت جنوب به وزیر نفت
سلام بر شیخ الوزرا.مقدم شما را به کربلای ایران در انتهای دوره ۴ ساله تان خوش آمد می گوییم. راستی چه شد یاد ما کردید !!!؟ چه شد که در طول ۴ سال سفرهای شما به مناطق نفتخیز جنوب محدود به چند سفر می شود و در نزدیکی انتخابات به سفرهای هفتگی با پوشش خبری تبدیل می شود!!!؟ انشالله که این سفرها جنبه انتخاباتی ندارد، حال که آمدید کمی از جایگاه ژنرالی پایین بیایید و به درد دل (بقول شما) گروهبان ها گوش دهید.

1- آیا در تاریخ ۳۸ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی که شما در ۸ دولت وزیر و ۳ دوره آن وزیر نفت بوده اید هیچ نیروی متخصصی تربیت نشده است یا آنچه به دست شما و همکارانتان تربیت شده است همه سربازان صفربوده اند که باید بقول شما ژنرال های فرسوده، پیر، خسته و بازنشسته باز می گشتند ؟

2-  اگر جوابتان مثبت است که وای به حال مدیریت شما و اگر منفی است پس بر سر اعتمادتان به نسل جوان که همیشه مورد توجه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده است ، چه آمده است؟

3-  آیا غیر از اینست که شما بدنبال کسانی می گردید که بله قربان گوی حضرتعالی باشند و در این راستا حتی به همفکران منتقد خود (استاندار سابق خوزستان ) هم رحم نمی کنید با کوچکترین انتقاد آنان را بایکوت می کنید و در هر مسندی که باشند سعی بر برکناری آنان می کنید ؟

4-  آیا غیر از اینستکه عده ی کثیری از مدیران منتصب شما در شرکت ملی نفت در پرونده کرسنت جزو مظنونین در قوه قضاییه می باشند و با نشر قرار دادهای جدید موسوم به IPC به دنبال نشر کرسنت های دیگر و تحمیل هزینه های چند میلیاردی به نظام، مردم و انقلاب هستند ؟ و همین مدیران نبوده اند که با واگذاری میادین و پتروشیمی های چند صد و چند هزار میلیاردی به قیمت های چند میلیاردی در چند ماه اخیر باعث خدشه دار شدن سرمایه اجتماعی وزارت نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشده اند ؟ و باعث صرف انرژی سازمان در آینده بابت بررسی این پرونده های مشکوک در مراجع قضایی نخواهند بود ؟

5- نقش باشگاه نفت و انرژی در ساختار نفتی ایران اسلامی چیست ؟ چه کسانی در مجموعه دولت یازدهم موسس آن هستند؟ چه برنامه ای طراحی شده که این باشگاه قطعه ای از آن پازل طراحی شده است ؟

6- آیا همان گروهبان ها نبودند که در سخت ترین شرایط تحریم ظالمانه با هوشمندی و درایت علمی و دینی توانستند تولید صیانتی و حفظ چاه ها را به پیش ببرند که شما و تیم بازنشسته هایتان پس از ۶ ماه با تبلغات چی های دولتی ، جشن تولید ۲.۵ میلیون بشکه را بدون ذکر یادی از آنان برگزار کنید؟ آیا همه انها سربازان صفر بودند ؟ جناب شیخ الوزرا در منابع انسانی وزیری که نیمی از کارکنان وزرات نفت را مازاد می داند چه گذشت ؟ با سرمایه انسانی این سازمان چه کردید؟

7- ماده ۱۰ که قانون مصوب مجلس است و ابلاغ ریس جمهور در تاریخ ۱/۹/۹۳ تا کنون به چه سرانجامی رسیده است ؟ تمام ابعاد تکلیفی از کارکنان اجرایی و بند های انگیزشی و رقابتی آن در حفظ و نگهداشت آن در جلسات و دفاتر مجموعه معاونت ها و مدیریت حضرتعالی خاک می خورد ؟

 چگونه مدعی اجرایی شدن ماده ۱۰ هستید وقتی مدیران و معاونان خود شما در سال ۹۵ ادعای تلاش برای رفع مشکلات در جهت اجرا آن را دارند.

8- با فرزندان شهداء و جانبازان که حکم های استخدامی آنان در دفتر کار شما از سال گذشته تاکنون خاک می خورد چه کرده اید ؟ آیا انان جرمی بیشتر از این مرتکب شده اند که پدرانشان برای حفظ کشور ، اسلام و امنیت بنده و حضرتعالی جان خود را فدا کرده اند؟ چرا حکم تبدیل وضعیت این افراد امضاء نمی گردد ؟ نکند خدایی ناکرده شما هم مانند آن فردی که در ستاد انتخاباتی دولتتان شهدا را به سخره گرفت و مردم جواب دندان شکنی به او دادند می خواهید با عملتان تفکر او را ثابت کنید؟

9-  در مصاحبه مدیریت عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت جناب دکتر خلیلی در دی ماه سال ۹۵ با ادعا بررسی کارشناسی و نظر مساعد حضرتعالی قول بهبود حقوق کارکنان قراردادی مطرح شده است ، پس از گذشت چندین ماه اثر واقعی آن کجا دیده می شود ؟ آیا وقتی قانون مصوب مجلس و تصویب هیت دولت ( ماده ۱۰) موجود است و عملیاتی نمی شود می توان به اجرایی شدن قول های شفاهی مدیران شما اعتماد نمود ؟

10-  پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت در اهواز هم که نورامیدی برای کارکنان بوده است و در دولت قبل با روند مطلوبی پیش میرفت و قرار شده بود به مکانی برای آرامش و آسایش اختصاص یابد متاسفانه اینک نیم کاره راه شده است و علارقم اینکه ۴ سال وقت داشتید جنابعالی هیچ اقدامی به منظور رفاه حال خانواده بزرگ و باارزش و انقلابی صنعت نفت جنوب ننمودید !

جناب آقای زنگنه ما کارکنان صنعت نفت خوشحال هستیم از حضور هر هفته حضرتعالی ولی ایکاش این حضور در طول ۴ سال گذشته نه هرهفته که ماهی یکبار بود، تا بتوان باور کرد وزیر دولت یازدهم دغدغه بزرگترین سرمایه، شرکت ملی نفت ایران یعنی منابع انسانی مناطق نفتخیز جنوب را دارد، نه اینکه دو هفته مانده به انتخابات به بهانه افتتاح و برگزاری میتینگ سیاسی به دیدار مردم مظلوم اطراف تاسسیات نفتی بیاید و شام را با مدیران خود صرف کند و از نداشتهای دولت یازدهم برایشان بگویید و شاید هم خط نشانهایی بکشید تا انهارا وادار به حمایت از دولت پیر و فرسوده یازدهم که باداشتن وزیران مرفع شهرت پیدا کرده است هم سو گرادنید . آنچه در بالا نوشته شده و آنچه فرصت بیان آن میسر نشد این بار درد دل معدن کاران جنوب است که از عمق زمین در سرزمین تفتیده خوزستان جایی که رهبر کبیر انقلاب فرمود دین خود را به اسلام ادا کرده است، مهمترین سرمایه مادی این ملت را استخراج می کنند و وظیفه شماست و باز تاکید وظیفه شماست که از این سرمایه ولی نعمتان خود با تعقل ، تعهد صیانت می کردید که متاسفانه عملکرد شما نشان می دهد نکردید . ما کارکنان شرکت نفت دیگر به وزارت نفت دولت تدبیر و امیدتان اعتمادی نداریم و برایتان ایام و لحظات خوشی در طول دوران بازنشتگی شما و دولت یازدهم که کمتر از ۳ماه به ان نمانده است مینمایم.

از طرف 

کارکنان مناطق نفتخیز جنوب کارکنان شرکت ملی حفاری ایران کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت در جنوب و از طرف دانشجویان در تحصن غذایی دانشگاه نفت در جنوب والسلام علی عبادالله الصالحین

منبع خبر // کانال جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صنعت نفت جنوب

https://naftonline.ir/news/814/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروهای قراردادی موقت نفت
وعدهای داده شده به نیروهای قراردادموقت چی شدچهار پنج سال که بلاتکلیفیم بین زمین واسمون نگهبان داشتی حق وحقوقمان راضایع کردی
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروهای قراردادی موقت نفت
وعدهای داده شده به نیروهای قراردادموقت چی شدچهار پنج سال که بلاتکلیفیم بین زمین واسمون نگه داشتین حق و حقوقمان را ضایع کردید الان هم وقت انتخابات رسیده
تازه ترين نظرات
0