تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
تلاش مجدانه در جهت سامان دهی نیروهای پیمانکاری و قرارداد مدت!
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران به همراه معاون مدیر آموزش و بهبود منابع انسانی روز چهارشنبه (۶ اردیبهشت ماه) از مرکز آموزش فنی و تخصصی اصفهان بازدید کردند.

در این برنامه، ناصر مولایی و محمررضا فخرایی ضمن بازدید از کارگاه ها و آزمایشگاه های مرکز آموزش اصفهان و آشنایی با دستاوردهای ۳ سال گذشته، نشستی دوستانه با ابوالفضل حسینی مقدم؛ رئیس مرکز آموزش فنی و تخصصی اصفهان و کارکنان مجموعه داشتند. مولایی در این نشست در خصوص تلاش مجدانه در جهت سامان دهی نیروهای پیمانکاری و قرارداد مدت موقت صحبت کرد و این موضوع را به طور جدی مورد توجه قرار داد. وی ضمن پر اهمیت خواندن اهتمام و توجه جدی به کیفیت آموزش ها طی این نشست، بر مواردی از جمله بازنگری ساختار سازمانی مرکز آموزش اصفهان و تأمین نیازهای رفاهی و آموزشی نیروهای قراردادی و پیمانکاری در این مرکز تاکید کرد. فخرایی نیز افزون بر تقدیر از انجام پروژه های ارزشمند و تلاش های صورت گرفته در مرکز آموزش اصفهان، از مدیریت مجموعه حمایت کرد و تلاش در افزایش همدلی و حمایت از سیاست های کلان را مورد تاکید قرار داد .
https://naftonline.ir/news/735/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم
باسلام.لطفا به اعتراضات ماگازبانهای فارس توجه فرمایید.ازوقتی حجمی شدیم امنیت شغلی نداشته واسترس زیاد داریم.جنگ رروانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
قرارداد نامعلوم
اقا وعده سر خرمن تا كي؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
قرارداد نامعلوم
وعده سر خرمني رو چهار سال دادين ، لطفاً تمامش كنيد
feedback
Iran, Islamic Republic of
صداي بي فروغ
واقعا تا كي اين بي عدالتي ادامه داره چرا وضعيت نيروهاي پيمانكاري رو ساماندهي نميكنيد
feedback
Iran, Islamic Republic of
Ms
برجام با همه سختی که داشت 15 ماهه به سرانجام رسید چون اراده در طرفین وجود داشت و می خواستن مشکل رو حل کنن ولی تو این مورد هیچ اراده ای دیده نمیشه وفقط حرف حرف وحرف عملی وجود ندارد وهمه به فکرن ,خسته نباشین
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیما
دولت دروغ و تذویر
0