تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
به گزارش نفت آنلاین ،انوشیروان محسنی بندپی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبرداد و افزود: این سبد حمایتی شهریورماه سال جاری در بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر اقشار آسیب پذیر کشور توزیع خواهد شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اظهارداشت: بسته غذایی برای اقشار آسیب پذیر به پیشنهاد معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که خوشبختانه دستور تامین منابع مالی این سبد از سوی سازمان برنامه و بودجه صادرشده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد مدنظر ضمن کامل بودن، تعداد جمعیت بیشتری از اقشار آسیب پذیر و طبقات ضعیف جامعه را شامل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر سه درصد بازنشستگان کشور ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بدون شک این دسته از افراد نیز در زمره دریافت کنندگان بسته مزبور خواهند بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال با توجه به تأکیدات ریاست جمهوری و همینطور شرایط حاکم بر اقتصاد مملکت افراد حداقل حقوق بگیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی بیشتر مورد حمایت قرارمی گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش دستمزد کارگران را در شرایط فعلی در دستور کار خود دارد، یادآورشد: افزایش دستمزد نه ولی حمایت های اجتماعی مانند بحث برخورداری از بیمه تکمیلی و همینطور کمک های موردی در حال بررسی است.تسنیم

https://naftonline.ir/news/6884/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد مد
سیاست مدیران دولتی سیاسته فشار بر کارگران بدبخت هستش این وضعیت با توکل به خدا اینطور نمی مونه خدا همیشه با مظلومین هستش
0