تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
بسته رفاهی کارکنان قراردادی NIDC بزودی پرداخت می شود
به گزارش نفت آنلاین ،  مهندس سپهر سپهری با اشاره به ابلاغیه مقام عالی وزارت نفت در زمینه پرداخت بسته رفاهی بهبود معیشت کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت، افزود: تلاش بر این است که این پرداختی ها هم زمان با سایر شرکت های تابع صنعت نفت صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: موارد مربوط با علی الحساب کمک رفاهی و متمم کمک رفاهی و ایاب و ذهاب از اردیبهشت ماه محاسبه و وجه مربوط به بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر از مردادماه محاسبه می گردد.

سپهری گفت: اجرایی شدن این بسته اقدام موثری از سوی وزیر محترم نفت در جهت ایجاد انگیزه میان کارکنان سختکوش شرکت می باشد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت تلاش دارد تا در چارچوب ضوابط وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران نسبت به اتخاذ راهکارهایی در راستای اهتمام هر بیشتر به مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان خود مبادرت نماید و در این ارتباط در چند ماه اخیر اقداماتی انجام و مورد توجه همکاران قرار گرفته است.

https://naftonline.ir/news/6834/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
با تشکر از وزیر محترم نفت و آقای دهقانی که حدود چند ماه تلاش و پیگیری بیوقفه داشتن برای بهبود معیشت کارکنان قراردادی نفت ،من به نوبه خودم وا طرف ۳۳۰۰۰ نیروی قرارداد موقت تشکر و خسته نباشید میگم به این عزیزان و کلیه عزیرانی که به نحوی برای بهبود دریافتی قراردادیها قدم برداشتند ممنون پایدار باشید
تازه ترين نظرات
0