تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
بسته رفاهی بهبود معیشت کارکنان مدت موقت با حقوق مرداد پرداخت می‎شود
به گزارش نفت آنلاین ، رضا خلیلی؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی  از درج مفاد بسته رفاهی بهبود معیشت کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت در فیش حقوقی مردادماه خبر داد و گفت: با ابلاغیه وزیر محترم نفت،‌ مقرر شده است تا اضافات پرداختی در آیتم های حقوقی مردادماه گنجانده شود.

وی افزود: ۲ آیتم مربوط به علی الحساب کمک رفاهی و متمم کمک رفاهی و ایاب و ذهاب از اردیبهشت ماه محاسبه شده و آیتم های مربوط به بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر از مردادماه محاسبه خواهد شد.

خلیلی همچنین درباره جزئیات پرداخت این بسته رفاهی گفت: مبلغ علی الحساب کمک رفاهی با توجه به ضریب اعلام شده و به میزان یک دوازدهم مبلغ پرداختی سال گذشته هر یک از کارکنان قرارداد مدت موقت (با احتساب افزایش ۱۰ درصدی به صورت علی الحساب) و متمم کمک رفاهی و ایاب و ذهاب برای هر نفر به صورت ماهانه و به میزان ۲۵۱ هزار و ۷۴۰ تومان پرداخت خواهد شد. همچنین بیمه تکمیلی درمان برای شاغلان و افراد تحت تکفل آنان به میزان هر نفر ۵۵ هزار تومان و بیمه عمر نیز در صورت تمایل کارکنان به استفاده از این گزینه تسهیلاتی به میزان ماهانه ۵۰ هزار تومان از سوی شرکت ملی نفت ایران پرداخت می شود که البته مبلغ بیمه عمر در صورت عدم درخواست متقاضی، قابلیت افزایش بر روی فیش حقوقی را خواهد داشت.



معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در پرداخت ترمیمی قرارداد موقت ها، این امر را ناشی از انجام کار کارشناسی گسترده در شورای اداری صنعت نفت برای انتخاب بهترین گزینه های ممکن دانست و تاکید کرد: بسته رفاهی در حقوق مردادماه این دسته از کارکنان زحمتکش صنعت نفت لحاظ خواهد شد.

به گفته خلیلی اجرایی شدن بسته رفاهی بهبود معیشت کارکنان قراردادی مدت موقت، که بخش قابل توجهی از حقوق ماهانه فعلی این کارکنان را شامل می شود، اقدام قابل توجهی از سوی وزیر نفت در مسیر افزایش انگیزه و تحقق عدالت در نظام پرداخت ها به شمار می آید و اثرات مثبت قابل توجهی را نیز برای صنعت نفت کشورمان به همراه خواهد داشت.nioc



https://naftonline.ir/news/6820/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
نیروی بدبخت حفاری
بدرد خودشون میخوره این افزایش حقوق
با این تورم 100000 درصد!
feedback
حسینی
هنر کردن.موقع انتخابات این همه قول دادن...کدوم رو عمل کردن.. 500 تومن افزایش حقوق!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروی قرارداد ترکمنچای
چرا میگی ۵۰۰ مومن؟
۲۵۰ تومن...باقیش رو که دم عید میدادن الان تقسیم شد به ۱۲ که ماه به ماه بدن...شرکت ملی نفت ایران ۲۵ دلار افزایش حقوق داده تازه بعد از کلی کار گسترده کارشناسی...خدا قوت
feedback
علیرضا
ممنون ومتشکریم از نفت انلاین بابت پیگیری وتلاش مجدانه شما در بهبود معیشت نیروهای زحمت کش قراردادی
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبئالکریم هلالی
باسلام لطفا با توچه به حقوق دریافتی ماهیانه زیر ۳ میلیون حدودا درکل چقدر به حقوق ما اضافه میشود.
feedback
هیوا
س از خبرهای خوب شما خواهشا در مورد بسته تخصص پرسنل عملیاتی قراردادی سوال وپیگیری کنید
feedback
علی محمدی
شهریورماه کهقرارشد تخصصی بدن ولی اضافات عمومی تیرماه قرارشد بدن
feedback
نیروی پیمانکاری نفت
این عدالت در نظام پرداخت شامل پیمانکاری ها چرا نمیشه ؟؟؟،!!!!!
مگه چند درصد نیروها قرار دادی هستند .
اکثر نیروها که پیمانکاری هستند
اینکار نه اینکه عدالت نیست بلکه مصداق بارز بی عدالتی است
ما نمیگیم به قرارادیها ندهند ولی تبعیض قائل نشوند و به پیمانکاری ها هم بدهند .
feedback
نیروی قراردادی گاز خراسان رضوی
لطفا قبول زحمت فرموده راجع به مقررات مربوط به احتساب مرخصی و فوق العاده نوبتکاری کارکنان قرارداد موقت پیگیری واطلاع رسانی نمایید
feedback
خارگ
خواهش میکنم بابت بند آخر اعتراض شدید قراردادی های خارک را به اطلاع وزیر برسونین. اینجا همه اونایی که ابن مزایا بشون تعلق نمیگیره داغونن. این بند آخر اوضاع اینجا را ملتحب کرده.
feedback
پیمانکاری بدبخت
نیروی قراردادی مگه کار میکنه.همه کارها رو نیروهای پیمانکاری انجام میدن.حالش برای نیروهای قراردادیس!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن مجتمع نفت محموداباد
من نیروی قراردادی از سال ۷۳ تابحال مشغول میباشم.شما نباید اینطوری قضاوت کنید.چرا که مثل من هم کسایی هستند که از سابقه بالا دارند و حدود ۶ سال است که قراردادی با مزایای پایین شده ایم.این مقدار حق هم نداریم؟ ان شاء ا... نوبت به شما هم میرسه.
feedback
France
نیروی پیمانکاری بدبخت
این تبعیض است که بین نیروهای قراردادی و پیمانکاری شرکت قرار میگیرد .
همه ما نیروی شرکت هستیم.و برای پیشرفت شرکت کار میکنیم.اما باچنین تبعیضی روحیه نیروهای پیمانکاری را برای کار کردن مضاعف میکند. خواهشاً مسولیین محترم رسیدگی کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
پس حق و حقوق کارمندان رسمی چی شد؟کی پیگیره؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیمانکاری
متاسفانه برای نیروهای پیمانکاری با سابقه کاری بیشتر از قرارداد مدت معین ها و تحصیلات بالاتر هیچگونه اقدامی صورت نمیگرد و جای تاسف دارد.
feedback
France
پری
الان دقیقا چیکار کردن که اینقدر با افتخار میگن "کمک قابل توجه به معیشت کارکنان قراردادی مدت موقت" اون کمک رفاهی که۲ساله پایان سال میدادن الان اومدن تقسیمش کردن طی یکسال بدن. ماهی ۲۵۱۷۴۰ تومن دادن افتخار داره؟؟؟ که اونم بابت بیمه تکمیلی میخوان بگیرنش...
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرزانه
واقعاً، یه بخشنامه میدن و به هزار طریق به همه عالم و آدم اعلام می کنن و کلی تو بوق و کرنا می کنن بعد هیچ کس نمیاد بپرسه واقعاً دریافتی این نیروها چقدر شد.
بیمه تکمیلی زوری ، کلی حق بیمه تأمین اجتماعی داریم می دیم حالا بیایید زوری بیمه تکمیلی هم بشید و گرنه ۵۵ تومنی که تو بخشنامه وزیر بود هم بهتون نمی دیم و خیلی ضریف میریزن تو جیب شرکتهای بیمه که احتمالاً پسرخالشونه
حتی زورشون اومد همه بندهای بخشنامه وزیر رو اجرا کنن
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
پس چرا گروه حقوق و دستمزد میگن هنوز نامه پرداخت داده نشده
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروی قرارداد ترکمنچای
واقعا روشون شد؟!
بعد از این همه برو بیا و نامه و تبصره و های و هوی ۲۵۰ تومن دادن؟
شرم باد
شدیدترین فشارهای اقتصادی به قشر حقوق بگیر وارد میشه اونم حقوق بگیر قراردادی....درب شرکت نفتی که دست و دل کارمند قراردادیه ۱۵ سال سابقه کارش برا خرید دو کیلو گوشت بلرزه باید کاه و گل گرفت.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید خرم
پیمانکاری چه خاکی تو سرش کنه
0