تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
انجام ۴۴ عملیات جابجایی دستگاه های حفاری خشکی حفاری
رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران از انجام  ۴۴ عملیات جابجایی دستگاه های حفاری خشکی در چهار ماه نخست سال جاری در محورهای کشور خبر داد .

به گزارش نفت آنلاین ، فواد عماد در توضیح بیشتر در این باره، عملیات جابجایی دستگاه های حفاری را کاری تخصصی عنوان که توسط گروه های با تجربه و براساس استانداردهای خاص صورت می پذیرد .

وی گفت: جابجایی هر دستگاه حفاری به طور میانگین بوسیله یکصد و بیست دستگاه خودرو کشنده و بخشی در قالب محموله های ترافیکی انجام می شود .

عماد افزود: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال پنج هزار و ۱۷۲ محموله شامل تجهیزات تفکیک شده دستگاه حفاری و متعلقات مربوط و همچنین کالا و مواد از جمله سوخت مورد نیاز ژنراتورهای دستگاه به موقعیت های عملیاتی استقرار دکل های حفاری انتقال یافت .

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: کارکنان سختکوش این بخش که زیر مجموعه مدیریت خدمات شرکت است در مدت پیش گفته دستگاه های حفاری و ضمائم آن را  بر اساس برنامه تدوین شده از سوی معاونت های مدیرعامل در عملیات حفاری و پروژه های حفاری در موقعیت استان خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس جابجا کردند .

وی گفت: از مجموع ۴۴ مورد جابجایی ۳۷ مورد در سطح استان خوزستان، شش مورد  استان کهگیلویه و بویر احمد و یک مورد استان فارس بوده است .

عماد با بیان اینکه این تعداد حمل و نقل در جمع در مسافت پنج هزار و ۴۸۴ کیلومتر صورت گرفت، توضیح داد: جابجایی دکل ها در موقعیت میادین نفتی آزادگان جنوبی ، اهواز، آغاجاری، آب تیمور، شادگان، کرنج، کارون، قلعه نار، بی بی حکیمه و همچنین موقعیت اکتشافی خنج انجام شد که بخشی از جاده های دسترسی کوهستانی و سخت گذر می باشد .

https://naftonline.ir/news/6565/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0