تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
اخبار کوتاه نفتی/ دوشنبه ٨ مردادماه ٩٧
◀️هیئت وزیران آیین­‌نامه اجرایی مربوط به دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده نفت و گاز را با هدف تسهیل و شفافیت اطلاعاتی در زنجیره تولید و توزیع نفت اصلاح کرد.

◀️مدیر بخش حمل‌و‌نقل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت اعلام کرد: تعداد کامیون‎ها و کشنده‌‏های فرسوده‎ای که در قالب طرح‎های نوسازی ناوگان از سیستم حمل‌و‌نقل کشور کنار می‌روند و با خودروهای مشابه نو جایگزین می‎شوند، تا پایان امسال به ۸۲۴۰ دستگاه می‎رسد.

◀️معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال از انتقال بیش از ۹۳۳ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی به مازندران و گلستان در سه ماه نخست امسال خبر داد.

◀️نفت آنلاین:مدیرکل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت گفت: در آینده بسیار نزدیک، مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در منطقه شیرینو پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

◀️رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد این کشور در برابر فشارها و تهدیدهای آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کند و به واردات گاز از ایران ادامه می‌دهد.

◀️سامانه اطفای حریق مخازن در منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران با آزمایش موفق دستگاه «فوم دوزینگ» ساخت داخل ارتقا یافت.

◀️سامانه پمپاژ نفت نمکی واحد بهره‎برداری پارسی دره‎نی از سوی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری بازسازی و دوباره راه‎اندازی شد.

◀️مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت ایران با بیان این‌که قابلیت‌های بسیاری در صنعت نفت از پالایشگاه گرفته تا اسناد و مدارک برای ثبت در تاریخ وجود دارد، گفت: وزارت نفت تنها سازمان دارای میراث صنعتی است.

◀️معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از انجام ۶۹ هزار و ۳۷۷ متر حفاری چاه های نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد.

https://naftonline.ir/news/6402/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0